Øyenfargen

Sjokkis

Forelsket i forumet
Oktoberskattene 2015
Når bestemmes den? Her er det fortsatt lysere blått i midten, og gråblå ut mot kantene. Er så nysgjerrig på om det blir sånn, eller vil forandre seg:) Noen av dere som har fått forandringer på øynene? Når startet det i så fall??
 
Synes den fortsatt holder på å endre seg. Nå er vesla akkurat en mnd
 
Har hørt at den er endelig ved ca 6 mnd? :) om det stemmer vet jeg ikke :) her er de knall blå enda hvertfall.
 
Her er de fortsatt isblåe som mine. Håper de holder seg der fordi det er en veldig fin farge :)
 
Storesøster hadde en veldig ubestemmelig mørk farge da hun ble født, som ble brune. Mellomste ble født med blå øyne, men rundt fire måneders alder endret det seg mot brunt. Sistemann har blå, så er veldig spent på hva han ender opp med. Jeg har blå og pappan brune øyne :)
 
Vår er 8 uker og jeg har brune øyne, mens pappa'n har blå. Hun har blå for øyeblikket og de virker veldig blå, for å si det sånn. Vet ikke om de kommer til å endre seg, så er litt spent. :)
 
Hun har hatt blå øyne helt siden fødsel, men de er blitt noe lysere og mer gråblå i det siste. Håper hun ender opp med den fargen hun har nå! Er så fint. Jeg har isblå og mannen mørkeblå
 
Back
Topp