Øyenfarge

Moccapia

Flørter med forumet
Synes det er interessant med øyenfarge åsånn [:D]

Har lest at alle barn blir født med blå øyne, men mange sier at det ikke stemmer.

Hvilken øyenfarge har dere og barna deres?

Jeg har grønne og barnefaren brune( han er Kurder), lille Mina er født med mørkeblå øyne. Blir spennende å se om de forandrer seg [:)]

Her har småen blå. Men førstemann som er halvt indisk, ble født med en ubestemmelig mørk brunfarge på øynene. Og han har brune øyne nå.

Jeg har grønne med brun innerst, kjærest har (*springer til kameraet og sjekker*[:o]) blå/grå, ganske lyse. Ronja har mørkemørke blå med brunt innerst.
Håpe håpe.... [;)]

jeg har grønne og sambo har mørke mørke brune, lille gutt har brune[:)]

Jeg har knall blå, og Pappaen har litt ubestemmelig grønn/brun farge (forandrer seg etter lyset/hvor stor pupillene er) Vår førstefødte har også knall blå, og det ser kanskje ut som at lillesøster også blir blåøyd[:)] *smelt* Storebror har bare helt nyyyyyyyyyydelige øyne!

(Håper bare ikke barna arver min nærsynthet. Jeg bruker kontaktlinser)

ORIGINAL: Tu

Jeg har knall blå, og Pappaen har litt ubestemmelig grønn/brun farge (forandrer seg etter lyset/hvor stor pupillene er) Vår førstefødte har også knall blå, og det ser kanskje ut som at lillesøster også blir blåøyd[:)] *smelt* Storebror har bare helt nyyyyyyyyyydelige øyne!

Haha[:D] Signerer denne! Jeg er BLIND!!!
Nei, jeg er ikke det altså.....

ORIGINAL: siljegulli

Haha[:D] Signerer denne! Jeg er BLIND!!!
Nei, jeg er ikke det altså.....

Haha[:D] Samme her! Har -6.30 og -7.00 på linsene...[:'(]

Mørke blå e øyan t Maya :)

jeg har grønne , mannen har lyseblå .. gutten vår har litt lyseblå , og lillejenta vår er født med mørkeblå.. blir spennede å se om ho får grønne som meg , eller om ho skal få farens farge ho også

OOOOh ja det er så spennende. Jeg har grå, pappaen har brune. Ylva har veldig mørke nå, men ser ut som de kan bli både brune og blå... Vi er så spente på hva det er. Ylva har egentlig ingen spor av pappaen sin, så hadde vært utrolig kjekt om hun fikk fargen hans.

samme her.. -3,25 :(

Takk for alle svar , morsomt å lese[:)]  Blir spennende å se framover hvordan de søte små utvikler seg [:)]

Jeg har brune, pappaen blå/grønn/grå:p Ankita har brune nå, og siden hun er halvt indisk håper vi på brune i fremtiden;)

her har mamman, pappan, storebror og lillebror blåe øyne[:D][:D]

Jeg har blå, pappaen brune, eldstemann har brune, mens mellomste har blå. Lillegull har blå enda, blir spennede å se.

E har grønne med litt brunt og blått i blandet. Sambo har lyseblå. Tobias har blå/grønne.. Skifter farge etter korsen klær han har på seg. E klærne mørkegrønne så får han grønne øyne og blå hvis han har mørkeblå klær på seg. Samme har e. Så e e spent på korsen farge han får.

lillegutt her hadde nesten kullsvarte øyne da han ble født, kunne ikkje se hva som var pupiller og hva som var reinbuehinna, men nå har han ganske lyse grå blå øyne, jeg har blå øyne med gul/grønn ring rundt pupillen mens sambo har grå\blå med et snev av grønskjær i. øynene hans bytter litt farge etter humøret :P

Ej he grøn/brune og bf he grøne [:D]

Dollisen blei født me nesten kålblå aue, men he no blitt litt meir grønblå [:D] Helsesystra trur faktisk han fe brune aue [:D]

Jeg har grønne, samboer har blå. Lille snuppa har blå[:D]

ORIGINAL: lilletrill

Jeg har brune, pappaen blå/grønn/grå:p Ankita har brune nå, og siden hun er halvt indisk håper vi på brune i fremtiden;)

Min første er også halvt indisk, og han har verdens nydeligste brune øyne [:D]
Han ble født med en slags ubestemmelig brunfarge på øynene.
*SKRYTE*:

Back
Topp