Øyenfarge

Netta-Mor

Gift med forumet
Februarlykke 2016
Hvilken øyenfarge har deres barn?
Min har fortsatt grå øyne. Både jeg, far og bror har brune.
Når begynner de å forandre farge til den permanente?

Jeg har mørke brune, han har lyse blå. Begge barna har blå, og det ser ut som om lillebrors øyne holder seg blå.

Her er de knall blå, som oss andre;)

men for å svare på det du spør om, så får de ikke sin permanente farge før de runder året:)

Mannen har mørk brune og jg lys blå. Eldste sønnen mørk brune yngste sønnen lys blå... Jenta heller mot brun ser det ut som <3

Mannen har mørk brune og jg lys blå. Eldste sønnen mørk brune yngste sønnen lys blå... Jenta heller mot brun ser det ut som <3

Er det sånn at hvis de får blå er de blå fra starten? Mens de som får brune er grå til å starte med?

Min hadde først knall blå øyne nå har de blitt litt lysere. Nesten gråe :) pappa'n har brune og jeg har grønne... blir spennende å se hvilken farge det blir men tror brune, pappan tror blå :)

Er det sånn at hvis de får blå er de blå fra starten? Mens de som får brune er grå til å starte med?
Dattra mi hadde heeeelt sorte øyne da hun ble født, har mørke brune nå :-) sønnen min hadde sånn ubestemmelig blåfarge som bare blir lysere og blåere for hver dag :-)

Hun har mørk blå farge. Jeg har brune, mens far har multicolour. Håper hun får brune. Den andre dattera mi arvet øyenfargen til faren, så håper denne arver meg. Øyenfargen kommer når de er rundt året har jeg lest:happy:

Min hadde først knall blå øyne nå har de blitt litt lysere. Nesten gråe :) pappa'n har brune og jeg har grønne... blir spennende å se hvilken farge det blir men tror brune, pappan tror blå :)

Får håpe på grønne da :) Det blir mer og mer sjeldent om dagen. Min favoritt farge :)

Vi har begge brune. Iben har blå enda. Storebror hadde blå til han var nærmere 8 mnd. Da ble de brune :-)

Hun har alltid hatt blå, men nå begynner hun å få lysere blåfarge og en gul ring rundt pupillen slik som jeg har, så det blir nok en blåøyd jente her. Pappaen har brune :)

Junior hadde brune fra dag 1. Så rart at henne har grå.. Siden alle har brune trodde jeg hennes også kom til å være brune fra starten av :)

Var ikke sånn m våre =) Han som har mørk brune var bare helt sort i blikket til de sakte ble brunere. Vår blåøyde var lenge litt mørkgråaktig. Var ikke tvil om at han ble blå for han var så anderledes enn han m brune. Jeg trodde lenge at jenta vår skulle få blå øyne faktisk for de så ganske blå ut men nå har de skiftet å er blitt ganske brune så tror det blir det=)

Jeg har brungrønne, mannen har blå. Foreløpig er de knallblå. :)

Back
Topp