Øyenfarge på baby

juliprins13

Andre møte med forumet
Lillegutt er snart 6 mnd og har fortsatt blå øyne. Faren er halvt norsk og har brune, og foreldrene hans har også brune. Jeg har blå, og moren min har blå, faren min har brune.

Trodde han ble å få brune øyne vi da :p Når fikk barna deres den ordentlige fargen på øynene?
 
Faren har blå, jeg har brungrønne (brune som liten). Mini har hatt brune siden han ble født :) men kanskje litt sterkere nå.
 
Guttungen på to år hadde blå øyne fram til han var ett år. Nå er han to år å har grønne ;)
Lillesøster har blå øyne :) enn så lenge :)

*Lillesøster 26.07.13♡*
*Storebror 20.12.11♡*
*Gifta oss 12.12.12♡*
(har vært *sønnfødt20.12/11*)
 
Her er det blå, blå. :) De kan forandre øyefarge opptil 1 år. Faktisk har jeg ei venninne som fikk ei jente med blå øyne men gradvis kom det flere og flere prikker med brunt. Når hun var nesten 2 var begge øynene brune. :)
Mulig det var et sjeldent tilfelle :)
 
Enda blå her, med litt grønn/brun. Tror de blir brune til.slutt :p mamma er sikker på at de forblir blåe, men det tror ikke jeg :p

Bv forum appen ♡
 
Mamma og broren min har brune øyne. Jeg og pappa har blå. Det kan gå begge veier. Men mine er ikke helt blå. Har en brun flekk på det venstre øye. Litt morsomt egentlig.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her har øynene vært mørkebrune lenge allerede... Husker ikke nøyaktig når endringen skjedde, men de var blitt brune før 3 mnd kontroll... Men så har vi brune øyne begge foreldrene og storesøster :-D
 
Begge mine har blå. Jeg hadde selv blå øyne frem til jeg var 13, da ble de grønne, med masse gule prikker og streker. Så da kan det vel endre seg litt med årene også?!
 
Jeg har blå, pappan har blå med noen få brune prikker. Foreldrene mine har også blå :) Broren min har grønne :) Barna mine har blå øyne, men mellomste har fått noen få brune prikker. Minste har så blå øyne jeg aldri har sett før! :)

♡Prinsesse 14 juli♡
 
Jeg har blå, mannen har brune, storesøster har brune. Mini har brune, men 1/4 av ene øyet er blått.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp