Øyenfarge *bilde*

SelinesMam

Glad i forumet
Seline har så utrolig ubestemmelig øyenfarge enda! Noen ganger blå, andre ganger grønn, og andre ganger brun. Skal ikke de ha fått øyenfarge nå da?

Bildene er 1 dag imellom, og i samme rom, samme lys:

Ser ikke forskjell jeg[8D] Ser brune øyne[:)]

Celine "skifter" litt også,fra lyslysblå, til det turkise.

Haha, her på skjermen min er det stor forskjell[:D] Men jeg ser det jo hjemme også jeg da[8D]

Jeg har sånne øyne og!
Alle sier de er brune, står brun i passet osv - men når du ser dem nærme er de egentlig grønne - og så har de en blå kant rundt på en måte.
Men offisielt er de brune, selvom jeg sier de er grønne, hehehe[:)]

ORIGINAL: *Smula*

Jeg har sånne øyne og!
Alle sier de er brune, står brun i passet osv - men når du ser dem nærme er de egentlig grønne - og så har de en blå kant rundt på en måte.

Ja det er akkurat slik de er! i skikkelig dagslys er de blå ytterst, og grønn/brune innerst.

ORIGINAL: SelinesMam

Jeg har sånne øyne og!

Ja det er akkurat slik de er! i skikkelig dagslys er de blå ytterst, og grønn/brune innerst.

Jeg har en slags "stjerneform" av brunt rundt pupillen og så er det grønt rundt. Ser det godt i lys når pupillen er liten. Når pupillen blir større ser de brune ut... Veldig rart[:D]

Du har veldig blå øyne du, har du ikke?
Har hun fått øyenfargen etter pappan sin?
[:)]

ORIGINAL: SelinesMam

Jeg har sånne øyne og!

Jeg har en slags "stjerneform" av brunt rundt pupillen og så er det grønt rundt. Ser det godt i lys når pupillen er liten. Når pupillen blir større ser de brune ut... Veldig rart[:D]

Du har veldig blå øyne du, har du ikke?
Har hun fått øyenfargen etter pappan sin?
[:)]

Jo, jeg har veldig mørkeblå, pappan har mye klarere brune øyne enn Seline.

Back
Topp