Øyelaser operasjon?

*AJJ❤️*

Elsker forumet
Februarbarna 2023
Noen har som har hatt øyelaser operasjon?

Hvor tok du den?
Hva betalte du?
Er du fornøyd?

Drømmer om operasjon, men vet ikke helt om jeg tørr....

Jeg skal ta, i løpet av februar forhåpentligvis! [:)] Man kan ikke være gravid og det må være minst tre måneder etter endt amming... ellers vet jeg ikke hva jeg skal si! Kan få det på avbetaling... jeg skal gjøre det på Memira og jeg gleder meg![:D] gruer meg litt også, men gleder meg mest!!

ORIGINAL: Augustspire!

Hvor tok du den?
Hva betalte du?
Er du fornøyd?

Jeg tok i 2005, var nærsynt -2,0 på et øye og -2,5 på det andre. Jeg tok det i Larvik på ABC synskirurgi (tror jeg det heter). Den gang betalte jeg 27.000, tror det er noe billigere nå... Jeg er KJEMPE FORNØYD!!! Var ikke vondt, men syns det var ubehagelig å ha på de klemmene som "åpner"  og holder øynene åpne under operasjonen... send meg gjerne pm viss du lurer på noe..

Jeg tok for halvannet år siden, og har ikke angret ett sekund, er superfornøyd! Fantastisk og se helt perfekt, tok bare noen minutter...
Tok den hos memira i bergen, kostet 37.000,-... Jeg hadde da ca -2,75 og -2,5 i tillegg til skjeve hornhinner, og ligger i dag på 0[:D]

Hopp i det, kan nok garantere deg at du ikke vil angre!

skal man ha linse/brille fri dager i forkant av operasjonen? og isåffal ,hor mange dager er det snakk om??

vurdererjeg også, men skal ta det i Tyrkia..koster max 10000..har desverre -3,5 og -6 og skjevehornhinner..må nesten få det fikset fort som F

Hvor tok du den? øyelaser klinikken i Ålesund
Hva betalte du? 26 000 men fikk me designer sol briller i prisen å dei kosta rundt 2000
Er du fornøyd: ja veldig fornøyd. hadde -2,25 før operasjon å er på 0 no veldig greit.

Veldig fornøy å glad jeg gjor det. Jeg syns de var veldig vondt første dagene etter operasjonen, men brukte sann bedøvelses dråper å da gikk de greit. VELDIG verdt det så litt smerte e greit

Mannen min tok på Memira.
Betalte bare 5000, fordi de dreit seg ut[:'(]

Gikk bra med synet da, etterhvert.[:)]

Jeg kjenner flere som har gjort det.. og de er alle veldig fornøyde[:D]

ORIGINAL: ©Smartass

Mannen min tok på Memira.
Betalte bare 5000, fordi de dreit seg ut[:'(]

Gikk bra med synet da, etterhvert.[:)]

Får også ta med at begge foreldrene mine har tatt på Memira, og er kjempefornøyde da![8D] Rett skal være rett.[:D]
De betalte vel 30k begge to.
Stefaren min må inn på en korrigering da, men det er vel ikke så uvanlig.

Jeg tok i 2004 eller 2005, hadde - 5,75 ca på begge øynene. Tok operasjon i Bodø,men husker ikke hva klinikken heter. Betalte 32000 hvis jeg ikke husker helt feil.
Ble kjempe fornøyd å angrer ikke et sekund, var verdt hver krone.
Jeg var drit redd,men ble litt sur på meg selv når jeg var ferdig fordi jeg hadde stresset meg selv opp for ingenting[:)]

gubben gjorde det for ett par år tilbake.. fikk det dekket han da... pga jobben eller noe sånt.. gikk veldig greit, men gikk en ukes tid med solbriller, ingen lys på inne, ingen tv osv.. var visst veldig vondt.

Takk for svar [:)] Må vente til jeg er ferdig ammet, så det er nok en stund til det blir operasjon... Men hvor lenge etterpå var det "ulovlig" å gni seg i øynene? Jeg gjør ofte det nå, men tror det er linsene som klør da [8D]

ORIGINAL: Augustspire!

Hvor tok du den? trondheim øyelegesenter
Hva betalte du? 23 000
Er du fornøyd? VELDIG VELDIG fornøyd, tok den i 2005, var som en drøm! Sto opp dagen etter å kjørte på sjekk UTEN briller eller linser, det var helt fjernt assa![:D] hadde -4,75 og -5,25

ORIGINAL: noahs mor

gubben gjorde det for ett par år tilbake.. fikk det dekket han da... pga jobben eller noe sånt.. gikk veldig greit, men gikk en ukes tid med solbriller, ingen lys på inne, ingen tv osv.. var visst veldig vondt.

whaaat? hva var det han gjorde da?

Her var det 3 timers hvile like etter, ingen tv samme dag, og vondt var det iallefall ikke..typisk mann-pyse!

Back
Topp