SoA Elsker forumet 10 Feb 2011 #1 Lillegutt har hatt mye puss i øyekroken idag,gulgrønt. Han er ikke hoven eller rød på øyet,pleier man ikke å være det hvis det er øyekatarr?
Lillegutt har hatt mye puss i øyekroken idag,gulgrønt. Han er ikke hoven eller rød på øyet,pleier man ikke å være det hvis det er øyekatarr?
SoA Elsker forumet 10 Feb 2011 #2 Da blir det tur til legen imorgen da. Hva får man mot det? Øyedråper eller øyesalve?
SoA Elsker forumet 10 Feb 2011 #3 ORIGINAL: Julia89 ORIGINAL: kiwi. Da blir det tur til legen imorgen da. Hva får man mot det? Øyedråper eller øyesalve? Jeg fikk begge deler nå sist gang. Salve om natten, og dråper om dagene fikk jeg beskjed om.. Jeg syns dråpene funker best, iallefall på hun her. Men fader så vanskelig å få på! [&:] Uhuu,ja det kan jeg tenke meg [8D] Synes så synd på småen [:(] Ser så vondt ut!
ORIGINAL: Julia89 ORIGINAL: kiwi. Da blir det tur til legen imorgen da. Hva får man mot det? Øyedråper eller øyesalve? Jeg fikk begge deler nå sist gang. Salve om natten, og dråper om dagene fikk jeg beskjed om.. Jeg syns dråpene funker best, iallefall på hun her. Men fader så vanskelig å få på! [&:] Uhuu,ja det kan jeg tenke meg [8D] Synes så synd på småen [:(] Ser så vondt ut!
SoA Elsker forumet 11 Feb 2011 #4 Har tørka med klut i går kveld og en gang i natt. Virker som det holder på å bli bedre,pusset er ihvertfall borte [:D] Så da dropper vi legen.
Har tørka med klut i går kveld og en gang i natt. Virker som det holder på å bli bedre,pusset er ihvertfall borte [:D] Så da dropper vi legen.