Øyekatarr

pamelahjørdis83

Gift med forumet
Da har snuppa fått det også[8|]Storebror har vært til behandling for det siste uka og har bare gått og ventet på at hun sku få det også.Har skylt med øyedråper og en skvett morsmelk men tror ikke helt det gjorde nytta[8D]De små må vel få medisin de også vel?Tror ikke storebror hadde dette så tidlig så derfor jeg spør[:)]

Hmm, trodde ikke så små fikk behandling for det jeg[&:] Mn slå meg hvis jeg tar feil altså!! skal ikke komme her med uasnnheter [8D]

du får øye dråper, eventuelt øyesalve, salven er mest effektiv.

her har ho allerede hatt det flere ganger, hun sliter vist med trange årekanaler, så nå skyller vi med saltvanns øyedråper vær dag for å holde det vedlike,

Durken: Jeg aner rett og slett ikke om det er nødvendig med medisin men må nok ringe å høre imorgen tror jeg.Ser for meg at hun våkner inatt med gjenklistret øye.DA blir det baluba i heimen[8D]

Jupp, dei får både salve dråper om dei har behov for det.
Vi har allerede våre gjennom fleire runder med behandling.

Men viktig å få det sjekka iallefall.

ORIGINAL: pamelahjørdis83

Durken: Jeg aner rett og slett ikke om det er nødvendig med medisin men må nok ringe å høre imorgen tror jeg.Ser for meg at hun våkner inatt med gjenklistret øye.DA blir det baluba i heimen[8D]

Durken?[8D]

God bedring!

ORIGINAL: BlessItBe

ORIGINAL: pamelahjørdis83

Durken?[8D]

[8|][8D]

Back
Topp