Øyekatar

x1xPastella

Forumet er livet
BUHU må bare klage litt!!!
Våkna med rødt, hovent og rennende øye i dag... Og det føles som sandpapir der.... Fått antibiotikadråper nå da... Så vi får håpe det går bra!!!
Klage litt til...
JEG ER SÅ KVALM fram til lunch er jeg kvalm og vondt i magen... Men går over ut på dagen... Kommer i 10 tida og holder på til lunch...

uff da, det hørtes ikke no godt ut, jeg vet hvordan det er[:(]

Og hvertfall ikke godt å være kvalm, har du vært sånn veldig lenge, kanskje du skulle snakke med legen om det.. det er jo ikke no bra å gå å ha det sånn som det..

ønsker deg masse go bedring, og sender en trøsteklem til deg fra meg[:)]

Takk skal du ha! Joda var akkurat hos legen! Nei kvalmen begynte i går, eller egentlig på søndag, men da trudde jeg det var fyllesjuke, det var nok kombinert da...
Var kvalm en del av forrige prøveperiode også... Vi får se om det gir seg før jeg tar kontakt med legen igjen... Øver meg til å bli gravid... HEHE

Ok, men det kan jo være at det er no m prøveperioden ja, he he ja øve seg på å være gravid, jeg har kasta opp hele tida jeg, og nå trodde jeg det hadde gitt seg da, men neida i dag var d på`n igjen hmmm ja ja..

Om du har eggløsning nå rundt denne tiden , så kan det jo hende du blir kvalm av det.

Takk for omtanken... Trenger det sambo tror meg ikke for han så ikke noe rødt på øyet! Men det var det virkelig til mårran i dag...

jeg tror deg, det er jo typisk mannfolk det da... he he[:D]

Uff,ikke godt..
Hadde selv øyekatarr for ca 6mnd'er siden- fikk no dråper og salve å bruke!
Og plagene var vekk etter et par dager,men måtte fullføre "kuren" så det ikke kom tilbake igjen...
God bedring!!![;)]

Back
Topp