Øyekatar tid

Veslejenta88

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Sensommerbarna 2019
Hvor lang tid tar det før medisinen har virkning? Hu får dråper 5 ganger om dagen og krem 3 ganger om dagen. Er snart 2 døgn siden vi begynte med medisinen og hu klør og griner konstant. Så her har griner hu konstant fra hu våkner til hu legger seg og spiser nesten ikke mat. Fikk i hu ei halv pølse i går og hittil i dag har hu spist en halv brødskive og noen pølsebiter.
 
Her gikk det over uten medisin, kun med saltvann vask på fire døgn, men det et nok veldig individuelt.
 
Jeg har opplevd at det blir nesten bra med en gang, og ved andre tilfeller har kremen ikke gjort noen forskjell. Sjekk vedlegget, ofte står det at man skal kontakte lege igjen hvis det ikke blir bedring etter en viss tid. God bedring til jenta di!
 
Ok. Ble bedre når vi lukket alle gardinene inne så det ble mørkt. Hu har blitt skikkelig lyssky. Og her skinner sola fra blå himmel.
 
Ok. Ble bedre når vi lukket alle gardinene inne så det ble mørkt. Hu har blitt skikkelig lyssky. Og her skinner sola fra blå himmel.

Jeg har selv erfaring fra at jeg blir veldig lyssky når jeg har det og tåler ikke noe trekk. Vær litt obs på det også.

Men om hun fortsetter med å plages veldig ville jeg kontaktet lege for å høre hva de sier.

Masse god bedring til jenta di :)
 
Pleier å ta et par dager før man merker bedring på det meste av medisiner syns jeg, men det er vel
Faktisk sånn at man kan smitte seg selv om man tar mye i øynene og klør. Ville kontaktet lege igjen snart for å høre.
 
Får se om jeg kontakter legevakt i morgen. Hu virker mye bedre nå og er ikke så rød i øynene som hu var. Vi har mast veldig på hu at hu ikke skal klø. Etter en dag uten særlig lys nå så greier hu det igjen. Så begynner dagen i morgen med gardinen igjen.
 
Back
Topp