Øyefarge

LilleMyy90

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Julilykke 2023
Har noen av babyene deres forandret øyefarge eller startet? Hvilken farge tror du de blir? :)

Lillemor har like mørkeblå øyner enda. Jeg har grønnbrune og samboer har mørkbrune, så har tippet brun fra starten, men nå er jeg sannelig ikke sikker lenger :eek: mamma har blå og pappaen til samboer, så der er jo en kjangse..
 
Last edited:
Litt forandring. Heller mot grønnbrun, men varierer om de ser mest grønne eller brune ut. Morfaren min hadde ett av hvert, det hadde vært utrolig kult om det genet dukka opp
 
I begynnelsen va di mørke-nesten svarte.. So blei dei brune, no bikka da mit blå;) Eg har blå, pappen brun/grønn/gul :p Hadde håpt han fekk dei sio da e ein so spesiell farge;)
 
Ho har mørkeblå :) når ho var nyfødt var de enda mørkere enn nå nesten svarte syntes jeg :p ! Ellers er de ikke forandret seg :)
 
I begynnelsen va di mørke-nesten svarte.. So blei dei brune, no bikka da mit blå;) Eg har blå, pappen brun/grønn/gul :p Hadde håpt han fekk dei sio da e ein so spesiell farge;)
Veldig likt blå / grønn er enda litt brun :)
 
I begynnelsen va di mørke-nesten svarte.. So blei dei brune, no bikka da mit blå;) Eg har blå, pappen brun/grønn/gul :p Hadde håpt han fekk dei sio da e ein so spesiell farge;)
Jeg også har gul i øyne fargen min men blå/grønn/gul ;) sønnen min på 3 år sin øye farge skifter seg enda den :p
 
Fortsatt blå her, men veldig lik mine i fargen. Er en god sjans for at de fortsetter å være blå:)
 
Var mørk blå når han var nyfødt, nå er de mørke brune :) Mannen har brune og jeg har blå :)
 
Fortsatt blå. Jeg har grønne og mannen blå, så en god sjans for at de forblir blå:)
 
Grønnblå. Mer grønne enn blå, ganske mørke øyne :) jeg har grønne, mannen blå.
 
Her er det kommet en isblå ring rundt pupillen som virker til å strekke seg lenger og lenger ut. Jeg har lyseblå og pappaen har grønn/gule. Jeg tror de bikker over mot grønn etterhvert ettersom pappaen er litt rødhåret og de genene skal visst være veldig sterke.
 
Her er det kommet en isblå ring rundt pupillen som virker til å strekke seg lenger og lenger ut. Jeg har lyseblå og pappaen har grønn/gule. Jeg tror de bikker over mot grønn etterhvert ettersom pappaen er litt rødhåret og de genene skal visst være veldig sterke.
Åh? Ikke hørt før:)
Jeg er rødhåret med grønne øyne.
Mini på 4mndr har ennå helt blå
 
Åh? Ikke hørt før:)
Jeg er rødhåret med grønne øyne.
Mini på 4mndr har ennå helt blå

Jeg er ikke sikker altså, bare mener jeg har lest det en gang. Også har jeg fått det fortalt så mange ganger, at jeg bare har tenkt at det er sant :) Men her er de også veldig blå foreløpig :)
 
Jeg er ikke sikker altså, bare mener jeg har lest det en gang. Også har jeg fått det fortalt så mange ganger, at jeg bare har tenkt at det er sant :) Men her er de også veldig blå foreløpig :)
Kan hende det ang rød håret fordi jeg kjenner en som har rødlige hår og alle hans 4 barn har også fått det ;)
 
Her var de knall blå med fødsel, gikk over i blå-grønn, så litt gråtoner og nå begynner det å gå i brunt. Regner med de blir brune da jeg har mørkebrune, far har blå og storesøster har brune..
 
Blå enda, men litt lysere da. :)
 
fremdeles blå. jeg har brun grønne, storesøster har og fått brun grønne og pappaen har blå.
husker ikke når det endra seg på storesøster
 
Back
Topp