Øyefarge..

Raro

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Har babyene deres fortsatt blå øyne eller begynner de å endre seg nå?
Jeg føler lillemor sine øyne har endret seg så voldsomt de siste ukene.. Ser litt grønnskjær i de på en måte..
Hvor lang tid tar det før de endrer seg helt?
 
Vesla har fortsatt blå øyne, men jeg tror de kommer til å forbli blå også. Nå er de veldig mørke, men ser for meg at de blir lysere utover vinteren :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Lillegutt sine var mørkeblå, men er nå lysere blå, mer som pappaens øyne:)
 
Frøkna har brune øyne, samme som storebroren og pappaen :)
 
Sies vel at det kan ta opp til et år.
Er veldig spent på snuppa sine, hun er den første av mine barn som er født med blå øyne, begge guttene hadde så mørkebrune at de så svarte ut ved fødselen, så lysnet de gradvis til alminnelig brune øyne, synes snuppa sine kanskje er mer diffus blå nå enn tidligere, så spørs om hun ikke ender med brungrønne sånn som pappan, guttene har samme farge som farfaren. Jeg har blå øyne og trodde kanskje hun ville få blå ettersom hennes var så forskjellig fra guttenes, men nå er jeg mer usikker så blir spennende å se :)
 
Min har mørke blå. Er veldig spent på om de blir sånn eller om de blir brune. Var så innstilt på brune som pappen har, siden han har mørkt hår og hudtonen hans er mørkere enn min. Gleder meg sånn til man kan se litt mer hvordan han skal bli som stor :)
 
Her har de blitt veldig lyse, slik som storesøster :)ImageUploadedByBV Forum1382001292.701026.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har sett mange ganger etter, og i dagslys.. Og lille mini har brune øyne med skjær av grønt. Har aldri sett det blå. Men kanskje fordi hun er delvis indisk og har gener derfra?:)


Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
Blå :) Og forblir nok d også :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Han min har fortsatt blå øyne, men de har blitt noe lysere :) Spent på hva han ender opp med. Faren har grønne og jeg har brungrønne.

Sent from my GT-I8190 using BV Forum mobile app
 
Mini har mørke blå øyne. Just som mamman. Jeg hadde mørke blå øyne til jeg var ganske så gammel. Elste har lyse blå just som pappan :). Så vi har fått hver våres.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp