Øyefarge?

Fr.Anam

Betatt av forumet
Kan dere se hvilken øyenfarge de små får ennå?
Her er det ubestemmelig, bare mørke foreløpig.
Jeg har brune og samboer har blå, storesøster har blå, så er spent på hva lillebror får :)
 
Lillesøster har foreløpig mørke, nesten svarte. Tipper de blir brune ;)
Storesøster hadde mørkeblå som først begynte å forandres når hun var 2,5 år, og nå er de grønne :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Her er de mørkeblå, og regner med de blir blir blålige. Jeg har blå og far har blågrå..

4 åringen har brune, og hun hadde helt mørke i starten.
 
Her er de mørkeblå enda. Jeg håper på at hun får litt grønt i dem, siden pappa'n har grønne øyne. Det hadde vært morro :)
 
Her er de mørk mørk. Nesten svart.. tipper de blir brun :) pappan har brune og meg og storebror har lyseblå ;)
 
Lillegutt har helt mørkeblå øyne, blir spennende å se hvordan de utvikler seg:) Storesøster hadde blå øyne ganske lenge, men nå er de blitt blågrønn:) Jeg har blå øyne og sambo har brune, så hadde jo vært morro med en brunøyet gutt:)
 
Bare mørke her fortsatt, vanskelig å si hvilken farge hun får. Men siden brunt er dominant og sambo har brune samt at jeg har litt brunt i mine så kan det godt hende hun ender opp med brune.. Jeg har grønn-grå med et hint av brunt.
 
Her er lillebror sine knall blå enda. Jeg har brune og pappaen har grønne. Men storebror har fått knall blåe :) så blir spennende å se om en stund. Syns i grunn det er litt rart hvis de begge får knall blå øyner siden hverken meg eller pappaen har blåe :)
 
Her hadde største jenta knall blå frem til hun var 18 mnd,no er de knall grønne som sin pappa,mellomste har knall blåe som meg,og pitte lille snuppa har enda mørke blåe,men mye kan forandre seg enda....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Back
Topp