Øyefarge og Hårfarge

Elewyn

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Hvilken øyefarge tror du babyen kommer til å få etterhvert?
Hvilken øyefarge har du, pappan og evt. Eldre søsken?
hva med hårfarge?

Jeg tro Hermine får blå øyne, begge storesøstrene har mørkeblå øyne. Mannen og jeg har også blå øyne, så sannsynligheten er vel ganske stor :)
Jeg synes Hermine ser litt mørkere ut en søstrene (som begge er lysblonde nå, men stadig blir mørkere), men hun blir nok en eller annen nyanse av blond til å begynne med. Mannen og jeg er mørke i håret nå, men var lyse som små.
 
Her tror jeg Sondre blir kritthvit i håret som senere (pubertet) kommer til å bli mørk blond som mamma og pappa...

Øyenfarge.... far har gråblå og jeg har en salig blanding (grå,blå,grønne..). Forandrer seg alt etter lyset... så håper han får min øyenfarge. Blir spennende å se.
Når ser man egentlig hvilken farge det er på øynene?


♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥
 
Mørkt brunt hår, og brune øyne.
Vi har alle brunt hår.
Storesøster og samboer har brune øyne, og lillesøster har allerede ganske mørke øyne. :)
 
Far har brune øyne og svart hår ( halt norsk og halt fra sør Amerika ) jeg har blå øyne og mørkebrunt hår. Begge guttene mine har blå øyne. Babyen har sålangt brunt hår og det hadde nr 1 også når han var baby. Nå har han lyse brunt hår men det var mørke blondt da han var mindre. Ganske rart og vi spøker hele tiden om at han et postmannen sin :p blir spennende å se om babyen blir like lys som storebror
 
Han er født med helt lyst hår og mørk blå Øyer.

Tror han blir helt blond og blå (grønne) øyner.
 
Jeg har brun/grønne øyne og lysebrunt gyllent med litt rødlig skjær i håret. Far har blå øyne og mørk blondt/lysebrunt/kommunegrått hår, men var helt blond som liten.

Så langt har lille noe som for meg ser ut som veldig lyst brunt gyllent hår, men veldig mørke øyne. Brun/grønn/blå i en merkelig blanding?

Og jeg som trodde alle nyfødte hadde blå øyne :p


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gutten vår meldte sin ankomst 13/7 ❤ Termin 25/7.
 
Jeg har brun/grønne øyne og lysebrunt gyllent med litt rødlig skjær i håret. Far har blå øyne og mørk blondt/lysebrunt/kommunegrått hår, men var helt blond som liten.

Så langt har lille noe som for meg ser ut som veldig lyst brunt gyllent hår, men veldig mørke øyne. Brun/grønn/blå i en merkelig blanding?

Og jeg som trodde alle nyfødte hadde blå øyne :p


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gutten vår meldte sin ankomst 13/7 ❤ Termin 25/7.
Jeg har også fått høre at nyfødte har blå øyne.
Men lillesøster har veldig mørke øyne, og det har hun hatt fra fødselen av! :)
 
Jeg tror nok lillefrøkna vil bli blond med blå øyne. Mulig hun blir blond med litt rødskjer i, da faren har rødt skjegg, men er mørkeblond :p
Storebroren har blå øyne og er blond. Samme som mammaen ;)
 
Slik det ser ut nå ser det ut til at jenta får blågrå øyne og mørkeblondt hår.

Selv har jeg brune øyne og mørkeblondt hår, mens faren har blågrå øyne og brunt hår.

Er veldig spent på hvordan hun blir seende ut når hun blir eldre :)

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app
 
Back
Topp