Øyebrynsfarge *mislykka spabehandling*

lillerypa

Forumet er livet
Skulle endelig unne meg en spabehandling, valgte da 1,5 time gravidespa med blant annet farging av vipper og bryn. Når hudpleieren skulle farge bryna og øyevippene spurte hun også om hun skulle forme bryna litt. Synes jo det hørtes veldig fint ut, har alltid bare nappet litt her og der. Har fra naturens side lite bryn, som også er veldig lyse, så hun farget dem i "natur brun". 

Personlig trodde jeg "å forme bryna" bare var litt napping, men når jeg ser meg i speilet når jeg er ferdig har jeg jo nesten ikke bryn igjen! Hun har nappa de skikkelig tynne, sånn type "glamourmodell-bryn". Fargen er også aaaaltfor mørk til meg, som er naturlig lys. Så det jeg lurer på er hvor lenge fargen sitter i? Å hvor lang tid tar det før de vokser ut? 

Huff, dette ble litt vel langt, men er sååå skuffa, begynte å hylgrine når jeg så meg i speilet her hjemme :p

Fargen er jo alltid ekstra sterk de første par dagene, så det kan jo hende den blir litt lysere om litt.
Men syntes det var veldig spesielt at hun tok nesten alt! Det hadde jeg klaget på!!

Og så.... Vi vil se bilde!! :p

fargen vil lysne MASSE i nærmeste fremtid,og heldigvis vokser brynene ut igjen,men ja..kjempe kjedelig når man først unner seg litt i hverdagen.. BILDE :)

Fargen dabber av etter hvert :)
Mine var grønne da jeg kom hjem igjen, men etter litt "skrubbing" så var de som de skulle :) Men, ville kanskje klaget siden hun nappet de så tynne? Er vel vanlig å spørre hvordan form man vil ha på de vel?

Skulle jo tro det vanlig å spørre når hun tok såå mye ja! Blææh, føler meg som en klovn. Kler absolutt ikke så mørke bryn, og når formen på de er stygg i tillegg så hjelper ikke det. Føler at hele dagen er ødelagt :p

How-to-Pluck-Your-Eyebrows.jpg

Sånn ser brynene mine ut :p (bilde tatt fra google, er ikke meg)

Ser at bilde ikke vises, hva gjør jeg feil??

naturbrun kan virke ganske mørk de første dagene, så de som tar lyse brunt kan føle at fargen blir borte om noen dager og da blir de heller ikke fornøyd. men man burde også si ifra selv om man liker dem tynne eller tjukke

Jeg lover, det blir bedre!
Jeg farget bryn hos frisør en gang, og måtte gjemme meg på tur ut fra sentret etterpå, syns det var ekstremt. Men det er jo faktisk mange som har veldig mørke bryn til lyst hår, jeg tenker det har mye å gjøre med at man ikke er vant til fargen, så føles det litt klovn. De blir også mye lysere, gi det et par dager med dusjing og sånt, så blir det bra.

Rart hun tok så mye av brynene da, det er vel mer populært nå med litt kraftige bryn heller enn sånne overnappa, men det kan jo hende hun tok det hun mente var naturlig i forhold til deg? 
Få se bilde daa :)

Når jeg farger bryn hjemme, bruker jeg alltid svart... Jeg er lys og har lysbrune øyenbryn til vanlig.. De er alltid mørke med en gang, og hvis jeg får litt farge utenfor, gnir jeg litt godt med zalo.. Da blir det skikkelig bra!
Synd at de ble så tynne! Tror jeg hadde klaget da....:S

Har aldri farget øyenbryn selv, da mine er kålsvarte (jeg er forresten lysblond, så det i seg selv trenger ikke se unaturlig ut, selv om du er lys:)). Men vet at de lysner etter noe dager. Vet om ei som farget brynene sent på dagen dagen før hun skulle gifte seg. Det ble litt vel mørkt, og så veldig unaturlig ut. Tror ikke hun var klar over styrken på fargen heller.
Men det ble veldig fint etter noen dager da;)

Litt mer surt om brynene ble nappet veldig tynne. Det tar jo litt tid å få dem til å vokse ut og kunne forme dem på nytt. Men det kan jo godt være det ikke ser så ille ut for andre? At det bare er veldig uvant her og nå for deg?:)

Vi må jo se bilde av DEG

Bildet bildet!!

Back
Topp