Øyebryn

MiniSatan

Forumet er livet
Hvordan gjør dere/hvordan ville dere gjort? Og hvorfor?

Farge først....mye lettere å forme de da syns jeg..[:)]

Farge først nappe etterpå! Tror det blir best da, for da får du med deg alt du må nappe..

Har tatovert dem jeg, bare napper dem[:D]

ORIGINAL: Monkaponka

Tatovert?? Fortell meg mer... please? Eller kanskje jeg kan få se bilde? SKikkelig nærbilde? [:D]

ORIGINAL: MiniSatan

Tatovert?? Fortell meg mer... please? Eller kanskje jeg kan få se bilde? SKikkelig nærbilde? [:D]

Tror ikke jeg har skikkelig nærbilde. Skal titte litt. Ser dem så vidt i signaturen min.
Var ikke vondt, bare svei litt. Så deilig å slippe å tenke på sminke eller farve dem!

jeg farger først, og napper etterpå. De er så lyse i utgangapunktet at jeg ikke får med alle hvis jeg gjør det motsatt.

Dere som napper først og farger etterpå - hvorfor gjør dere det sånn da?

Ikke for å kuppe tråden! Men er det noen som har forslag til mørke kraftige øyenbryn da?
Jeg napper (kunne vel nappet mye mer, men har ikke tolmodighet!), men kunne tenkt meg lysere! Hvordan er det å bleke de?

ORIGINAL: MiniPilla

Farge først....mye lettere å forme de da syns jeg..[:)]

Tror ikke jeg har skikkelig nærbilde. Skal titte litt. Ser dem så vidt i signaturen min.
Var ikke vondt, bare svei litt. Så deilig å slippe å tenke på sminke eller farve dem!

Ta en nærbilde da, jeg vurderer også å tatovere mine[:)] Hvor lenge varer det? Var det dyrt?

jeg har aldri nappa øyenbryna i hele mitt liv ikke farget heller hehe for dem er ja bra som dem er ikke for mye og ikke for lite å ikke for mørk eller lys

ORIGINAL: lykkelita*

Ta en nærbilde da, jeg vurderer også å tatovere mine[:)] Hvor lenge varer det? Var det dyrt?

Jeg betalte ikke så mye for jeg var modell hos Linda Johansen da hun åpnet beautysalongen i Olso.
Kjenner henne fra før, de er kjempe flinke der!!

>Her er linken: [link=http://www.beautylounge.no/]http://www.beautylounge.no/[/link]

Jeg har etterfylt 2 ganger pga at jeg ville ha litt mer bryn en etter første runde. Det er nå 3 år siden, tror jeg.. Jo det må det være, for jeg tatoverte de før jeg ble gravid med førstemann.

Kommer til å freshe dem opp igjen etter fødsel.

ORIGINAL: Lulla83

jeg har aldri nappa øyenbryna i hele mitt liv ikke farget heller hehe for dem er ja bra som dem er ikke for mye og ikke for lite å ikke for mørk eller lys

urettferdig[:@] De andre ungene mobbet meg da jeg var lita, de mobbet meg for alt, men det gikk skikkelig inn på meg når de sa jeg var stygg og ikke hadde øyenbryn (enda jeg har det[8D]), så da begynte jeg å nappe dem og farge dem, nappet de så mye at jeg liksom har blitt fast i en ond sirkel... Så jeg driver enda med dette, etter så mange år! Trenger egentlig ikke farge dem, men jeg tør ikke være blandt folk uten lengre[&o] Så derfor vurderer jeg å tatovere dem på[:)]

Hvis det er flere her som gjør det, kan jeg få se bilde?

Back
Topp