Øye betennelse

*lottalus*

Glad i forumet
Hvor lenge er det greit at øye er full i grønn guffe?
Har en liten en som nesten ikke ser noe pga den grønne guffa[&o] Har salve og dråper, håper de funker snart[X(]

Hvor lenge har han hatt det da? Vi dryppet i nesten en uke. Da var flasken tom og han hadde vel vært symptomfri i nesten 2 dager. Tror det står man skal dryppe to dager etter symptomene er borte.

Begynte å dryppe i dag, men det blir bare verre[X(] Men må vel gjerne vente noen dager før det blir bedre.
Har bare aldri vert borti at hele øye er grønt:/

mini fikk det i bhg på mandag,og de ansatte sa da at han ikke trengte medisiner før det ble rødt og plaget ham.... og han trengte ikke være hjemme fra bhg! men han har vert hjemem pga feber og forkjølelse..

bør jeg oppsøke lege? er ikke rødt,bare litt gulgrønn guff og klissete øyevipper...

ORIGINAL: ohBaby!

mini fikk det i bhg på mandag,og de ansatte sa da at han ikke trengte medisiner før det ble rødt og plaget ham.... og han trengte ikke være hjemme fra bhg! men han har vert hjemem pga feber og forkjølelse..

bør jeg oppsøke lege? er ikke rødt,bare litt gulgrønn guff og klissete øyevipper...

Jeg ville nok reist til lege eller ivertfall hørt om han trenger dråper.
Det var de i bhg som oppdaget det, da var det bare litt rødt og nesten ikke noe grønn gugge. Men nå ser det ikke ut, og det er på begge øya[&o]

du skal se bedring etter et par dager. iløpe av ei uke skal han være bra, sånn ca. gutten min er veldig plaget med det. å har en hissig øyebetennelse no. begynnte på salve i forgårs, å bare pitte litt gufs i øye etter han har sovet. men kjøp sånne lofrie pads på apoteket å saltvannsdråper som du drypper på pads for å vaske vekk. ikke bruk oppkokt vann å klut. vet mange bruker de padsa ej snakker om til å vaske babya på rompa. er gassbind... er det fusitalmic du har eller? (vet ikke kor det skrives, men sånn det utales) den funker kjempe bra her hvertfall. å ikke få dråpa, kun salve, dråpesalve går bra.

det hjelper ikke etter første gang. gutten min ble bare værre noen timer etter første drypp. øyenlokka hannes hovnet opp, han klarte ikke lukke opp øynene. å når ej åpnet såg ej ikke øynene hannes. men så dagen etter var det myye bedre.

oki,jeg skal prøve å ringe legen i mrg!!!

Hvor fort det blir bra av salven kommer jo an på hvor ille det er.

Begge guttene har hatt dette flere ganger og somregel er det bedre etter 1 dag, men lillebror fikk dette helt ekstremt da han var 9 mnd. Da tok det 12 dager før han var helt uten guffe i øynene.
Legen også syns dette var så ille at hun ringte og sjekket etter noen dager. Tror ikke hun hadde vært borti noen som hadde så ekstremt mye. Ihvertfall ikke på en så liten unge.

Back
Topp