I september gikk jeg på Provera siden jeg ikke hadde hatt blødning på 4,5 måned. Etterpå spottet jeg bare litt brunt, fikk aldri en blødning. I slutten av oktober var igjen slimhinnen HELT tynn, så fikk en ny runde med Provera og skulle starte på Letrozol etter det. Men fikk aldri noen blødning etter Provera, så fikk beskjed om å starte på Letrozol uten blødning.
I går var jeg igjen hos gynekologen og da var slimhinnen fortsatt helt tynn...
Så derfor er jeg satt på maks dose med østrogenplaster og skal inn til ny kontroll om 2 mnd. Hvis jeg begynner å blø før det så får jeg time med en gang.
Er det noen her som har vært borti det samme som meg og vil fortelle litt om hvordan man gikk frem for å bli gravid? Eller hva årsaken til at man ikke bygger opp slimhinnen er?
I går var jeg igjen hos gynekologen og da var slimhinnen fortsatt helt tynn...
Så derfor er jeg satt på maks dose med østrogenplaster og skal inn til ny kontroll om 2 mnd. Hvis jeg begynner å blø før det så får jeg time med en gang.
Er det noen her som har vært borti det samme som meg og vil fortelle litt om hvordan man gikk frem for å bli gravid? Eller hva årsaken til at man ikke bygger opp slimhinnen er?