S-40250400

Første møte med forumet
Hei! Jeg har nesten alle tegn på østrogendominans (har bestilt time til gynekolog) og ønsker å bli gravid. Jeg fylte nylig 39 år, så det er åpenbart en aldersting. Har to barn på snart 3 og snart 1 år som kom til relativt lett, så dette var et slag i magen! Er det noen her som har blitt gravid med østrogendominans? Hva er framgangsmåten? Progesteronbehandling? Klarte du å bli gravid, og i så fall hvor lang tid tok det?
 
Hei! Jeg har nesten alle tegn på østrogendominans (har bestilt time til gynekolog) og ønsker å bli gravid. Jeg fylte nylig 39 år, så det er åpenbart en aldersting. Har to barn på snart 3 og snart 1 år som kom til relativt lett, så dette var et slag i magen! Er det noen her som har blitt gravid med østrogendominans? Hva er framgangsmåten? Progesteronbehandling? Klarte du å bli gravid, og i så fall hvor lang tid tok det?
Jeg vet ikke om jeg sleit med for lite progesteron, men etter 3 runder graviditet uten støtte, funka ikke for meg - så på 4 forsøket fikk jeg progesteron støtte, ellers har jeg brukt provera for og få mensen og letrozol for og stimulere eggløsning, vært igjennom 2 SA og 1 EX.U før 4 spira satt og skal settes i gang om 2 uker :) :Heartred
Men vi brukte totalt 3 år føre spira satt hos oss!

Ønsker deg lykke til:Heartred
 
Back
Topp