Østrogen-prepp fra SD21.

BegynteIVF2021

Forelsket i forumet
Augustmagi 2025
Hei!
Er det noen andre her som har gått på Progynova fom SD21 og kan si noe om hvordan det funket for dem?
Hvordan var opplegget?
Én tablett Progynova morgen og kveld eller to tabletter om morgenen?

Hei!
Er det noen andre her som har gått på Progynova fom SD21 og kan si noe om hvordan det funket for dem?
Hvordan var opplegget?
Én tablett Progynova morgen og kveld eller to tabletter om morgenen?
Vet ikke om det er relevant for deg og hvilken behandlingsprotokoll du har, men jeg har alltid tatt to stk. progynova morgen og to stk kveld de gangene jeg har stått på progynova.

Vet ikke om det er relevant for deg og hvilken behandlingsprotokoll du har, men jeg har alltid tatt to stk. progynova morgen og to stk kveld de gangene jeg har stått på progynova.
Var dette uken før du startet på stimulering før egguttak? Jeg tror kanskje dette er før fryseforsøk? :)

Jeg hadde en progynova på morgen, og en på kvelden. Det var for å få foliklene til å vokse mer jevnt. Om det fungerte eller ikke, det vet jeg ikke. Jeg synes uansett jeg hadde spredt størrelse på dem. Mye smått som ikke rakk å ta igjen de større. Men hos noen så funker det tydeligvis da. Blitt mer og mer vanlig å gjøre sånn virker det som. Da jeg skulle det så var det få som hadde vært borti det og jeg fikk inntrykk av at det var litt sånn eksperimentelt og basert på noe ny forskning som var gjort.

Back
Topp