Østradiol?

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Jeg skal ta en blodprøve imorgen, østradiol, jeg aner jo ikke hva det er? Hva er det godt for at jeg skal ta den blodprøven 2 ganger på rad og ingen andre blodprøver? Hva er det for noe?

Ja jeg er sprayer å imorgen er jeg stikker[:D]

Det har noe med å se verdier før stikking og under stikking...

ORIGINAL: IVFProver84

aha...for jeg snakket med *dreamer* å hun skulle ta sinnsykt mange verdier på en blodprøve. Jeg skal bare ta østradiol x 2.. ikke noe blodplater eller generell hematologi[&:] Syns det bare var litt rart at det er så forskjellig lissom.

ORIGINAL: hero

ORIGINAL: IVFProver84

aha...for jeg snakket med *dreamer* å hun skulle ta sinnsykt mange verdier på en blodprøve. Jeg skal bare ta østradiol x 2.. ikke noe blodplater eller generell hematologi[&:] Syns det bare var litt rart at det er så forskjellig lissom.

Du skal sikkert ta de samme prøvene som meg rett før uttak[:D] Kanskje de gjerne vi se verdiene før og under stikking som IVFProver84 skrev[:)]

Vi får håpe på det. Jeg er helt surrete i hue mitt idag så dere får bare unskylde meg. Hvordan jeg skal klare å holde meg våken til kl 23 det vet jeg ikke fordi jeg kunne sovna her jeg sitter nå. Men må vente til siste sprayinga, kommer til å ligge klar med sprayen i senga, håper bare at jeg ikke sovner med sprayen i hånda som jeg gjorde her om dagen.

Åh så bra da.. men trodde kanskje de tok blodprøve for å se at ikke blodet ble for tjukt

Back
Topp