Østfoldtreffet i dag?

schnuppaluppa

Gift med forumet
Forventer fullt referat....typisk og bli syk... hadde gledet meg veldig. Håper det ikke blir lenge til neste gang.

Det var kjempekoselig!! Vi var 5 jenter tilsammen, og koste oss med rundstykker, pålegg og salat. Elisabeth tok endel bilder, og hun er ganske god på å legge de ut, så da kommer det vel snart[;)] Synd du ikke kunne komme!!

Veldig koselig altså;) Oscar var ganske så sliten etterpå;) sovna så fort jeg la han i senga;) veldig spent på bildene;) så får vi ha treff snart igjen[:D]

Forresten lille jessica har glemt leken sin her[&:]

Gleder meg til å se bilder! Tredje treffet, og første gangen det blir tatt bilder. Var jammen på tide[:D]

ORIGINAL: *Lillemas*

Veldig koselig altså;) Oscar var ganske så sliten etterpå;) sovna så fort jeg la han i senga;) veldig spent på bildene;) så får vi ha treff snart igjen[:D]

Åååå..d gjorde vi ja..hmm..jaja..

ORIGINAL: Linnimor

ORIGINAL: *Lillemas*

Åååå..d gjorde vi ja..hmm..jaja..
[/

Hvis du vil kan jeg sende den med samboern min på jobb i morgen?!
Han jobber på Sarpsborg brannstasjon[;)]]

ORIGINAL: elink

Gleder meg til å se bilder! Tredje treffet, og første gangen det blir tatt bilder. Var jammen på tide[:D]

sign.

Blir vel ikke lenge til neste gang vel?

ORIGINAL: EogR

ORIGINAL: schnuppaluppa

ORIGINAL: elink

sign.

Blir vel ikke lenge til neste gang vel?

Det var superkoselig!!
Nei det blir ikke så lenge til neste gang!!
Tenkte å ha det hos meg [:D][:D]

Så bra!!! Ta det om noen uker da??? Hihi...ivrig på og treffe dere ja. [:D]

Back
Topp