ØSTFOLDGRUPPA!!!!! TREFF??

mamsenoglillegutt

Glad i forumet
Hei folks.... er det ikke på tide med et nytt treff ??

Jeg lurte på om det er noen som har lyst til hjelpe meg å prøve å finne en gård el noe som har åpnet for unger søndag den 19 september ?? el om vi skal møtes og finne på moe annet.. kom med ideer dere som kan komme...!!

Hadde vært hyggelig med et treff,men søndag 19 kan jeg ikke dessverre;/ skal i konfirmasjon...

Ja, vil gjerne på treff! Men vet ikke om noen gårds... annet enn ulf berg i torsnes... men vet ikke om de har dyr nå..

Usikker på om jeg skal jobbe!
Jeg har hester, hund og ender da[8D]

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa vi drar til Juuuuuuuuuuuuuliiiii thi hi ... ender er farlige [8D]

Gakk-gakk[8D]

Dytt

Blir det noe treff eller jenter? Må jo ikke dra på en gård, hvis vi ikke vet om en da, men kan jo kanskje dra på eventyrfabrikken eller badeland eller noe, hvis det er dårlig vær... hvis ikke kan jeg jo spørre om jeg kan låne barnehagen jeg jobber i på søndag så kan vi være der? hvis dere vil... vet ikke om jeg får det til, men kan sjekke?

Hei.. har nå sittet og prata litt med popi og sunshine86 ... er det noen som vil finne på noe på søndag... eventuelt lekeland el bade ??

Passer ikke for oss på søndag[8|]
Men dere får kose dere masse, så blir vi med igjen neste gang[:D]

Hei dere .. Nå har det seg sånn at jeg får heller ikke dukket opp på treff alikevel.. jeg må dessverre troppe inn på jobb pga sykdom.. men dere får kose dere ..

er hele opplegget avlyst eller hva skjer a?[:D][:D]

Back
Topp