Østfold-treff

namarie

Elsker forumet
Hei

Skal vi kjøre treff igjen, jenter. Er vel noen av oss som snart begynner på jobb igjen, så hadde vært hyggelig å hatt ett til før det.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA[:D][:D][:D][:D][:D]

Jeg er med vettu. Tror jeg kan de fleste dager også. Bare jeg får vite det litt god tid i forveien[:D][:D][:D][:D]

Tenkte du til uka eller??? Jeg begynner å jobbe igjen neste  fredag (3.sep.)

Side: [1]
ORIGINAL: indigo85

Jeg er med vettu. Tror jeg kan de fleste dager også. Bare jeg får vite det litt god tid i forveien[:D][:D][:D][:D]

Ja, til uka passer bra. Nå begynner Oscar i barnehagen på onsdag, så kanskje vi kunne hatt det på mandag eller tirsdag? Evt etter at han er kommet hjem igjen på torsdag?

Syns forresten at vi skal ta det hos meg denne gangen :)

ORIGINAL: namarie

Side: [1]
ORIGINAL: indigo85

Ja, til uka passer bra. Nå begynner Oscar i barnehagen på onsdag, så kanskje vi kunne hatt det på mandag eller tirsdag? Evt etter at han er kommet hjem igjen på torsdag?

Syns forresten at vi skal ta det hos meg denne gangen :)

Både mandag og tirsdag passer for meg er litt usikker med torsdagen. Kost å få kommet å sett hvordan du har det også[:D]

hmmm tror mandagen passer best her...

[:)]

Ingen fler som ville på østfold treff?

Kanskje spørre på facebook også. Er jo ikke alle som er her inne hele tiden å ser denne trådenen kanskje.

Back
Topp