Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ceccan
så mange vi blir da :)
Aksel Sebastian sier han gleder seg enormt mye til å treffe de andre barna,, :) spes leah da :) hihi..
ORIGINAL: dripdrop
Har et lite problem jeg!
Jeg vet ikke hvordan jeg skal komme meg hjem! Blir kjørt til, men har ingen til å hente meg igjen [&:]
Blir bare stress med 2 busser for å komme meg hjem! [:'(]
ORIGINAL: MrsX
Har et lite problem jeg!
Jeg vet ikke hvordan jeg skal komme meg hjem! Blir kjørt til, men har ingen til å hente meg igjen [&:]
Ingen som skal den veien hjem da? Jeg bor jo nesten like ved Nemina, så skal gå. Men hvis det blir sånn så kan jeg sikkert kjøre deg hjem vettu [;)]
ORIGINAL: MrsX
Har et lite problem jeg!
Ingen som skal den veien hjem da? Jeg bor jo nesten like ved Nemina, så skal gå. Men hvis det blir sånn så kan jeg sikkert kjøre deg hjem vettu [;)]
Vet ikke om noen skal den veien, men utrolig snilt av deg vist du vil kjøre oss hjem da! [:)]
ORIGINAL: dripdropVi kommer med bil, så det ordner seg uansett[;)]
Har et lite problem jeg!
ORIGINAL: MrsXBlir koselig å hilse på deg igjen synes jeg!
Jeg har også skrevet at jeg kommer [;)]
ORIGINAL: mamsentilwilliam
ORIGINAL: dripdropVi kommer med bil, så det ordner seg uansett[;)]
Har et lite problem jeg!

ORIGINAL: mamsentilwilliam
Det er vel ikke bare vi som er fra Østfold? Synes jeg så et sted at Enaj ville bli med på neste treff?!
Gleder meg fortsatt
ORIGINAL: Enaj
Denne mossekråka her vet så vidt hvor Rolvsøy er, trodde kanskje dere skulle møtes i byen jeg, men da blir jeg heller med neste gang dersom dere finner på å møtes på en cafe i sentrum av Fr-stad, for der har jeg vært før [8D]
ORIGINAL: Enaj
Denne mossekråka her vet så vidt hvor Rolvsøy er, trodde kanskje dere skulle møtes i byen jeg, men da blir jeg heller med neste gang dersom dere finner på å møtes på en cafe i sentrum av Fr-stad, for der har jeg vært før [8D]