ØSTFOLD TREFF TIRSDAG 24 MARS? HVEM ER MED?

Jeg har også skrevet at jeg kommer [;)]

så mange vi blir da :)
Aksel Sebastian sier han gleder seg enormt mye til å treffe de andre barna,,   :) spes leah da  :) hihi..

ORIGINAL: ceccan

så mange vi blir da :)
Aksel Sebastian sier han gleder seg enormt mye til å treffe de andre barna,,   :) spes leah da  :) hihi..

Ja det blir kjempe kos! [:D] 
Hehe, Leah Isadora gleder seg veldig til å se Aksel igjen også, hun har forsatt lyst på de vakre blå
øyne hans! [8D] hehe

Har et lite problem jeg!
Jeg vet ikke hvordan jeg skal komme meg hjem! Blir kjørt til, men har ingen til å hente meg igjen [&:]
Blir bare stress med 2 busser for å komme meg hjem! [:'(]

ORIGINAL: dripdrop

Har et lite problem jeg!
Jeg vet ikke hvordan jeg skal komme meg hjem! Blir kjørt til, men har ingen til å hente meg igjen [&:]

Ingen som skal den veien hjem da? Jeg bor jo nesten like ved Nemina, så skal gå. Men hvis det blir sånn så kan jeg sikkert kjøre deg hjem vettu [;)]

ORIGINAL: MrsX

Har et lite problem jeg!

Ingen som skal den veien hjem da? Jeg bor jo nesten like ved Nemina, så skal gå. Men hvis det blir sånn så kan jeg sikkert kjøre deg hjem vettu [;)]

Vet ikke om noen skal den veien, men utrolig snilt av deg vist du vil kjøre oss hjem da! [:)]

Har et lite problem jeg!

Vet ikke om noen skal den veien, men utrolig snilt av deg vist du vil kjøre oss hjem da! [:)]

Det ordner seg [:D] Kayla og jeg svipper dere hjem hvis du har med bilsete. Hvis ikke noen skal den veien da [:D]

Har et lite problem jeg!

Vi kommer med bil, så det ordner seg uansett[;)]

Jeg har også skrevet at jeg kommer [;)]
Blir koselig å hilse på deg igjen synes jeg!

ORIGINAL: mamsentilwilliam

Har et lite problem jeg!

Vi kommer med bil, så det ordner seg uansett[;)]

Okei [;)] da var det ikke noe problem da :)

Det er vel ikke bare vi som er fra Østfold? Synes jeg så et sted at Enaj ville bli med på neste treff?!

Gleder meg fortsatt

Det er vel ikke bare vi som er fra Østfold? Synes jeg så et sted at Enaj ville bli med på neste treff?!

Gleder meg fortsatt

Er et par stykker som er fra Moss også vet jeg [;)] 
Ja enaj ville være med sa hun, men kanskje det ikke passet denne gangen?

Øy... det passer alltid med treff[8D]

Hehe, JA her og! [:D][:D]

hvem er fra hvor??? er vel noen som ikke er fra selve f.stad som skal på østfold treff??? [:)]

Morro å vite om hvor folk kommer ifra!! :)

ORIGINAL: Enaj

Så hva er planen, hvor og når ? Kanskje jeg får ordnet så jeg kan komme også...

Nemina ville ha det hjemme hos seg [;)]
Hun bor på rolvsøy (fredrikstad) vi skal treffes kl 11:00 [:)]

Hadde vært kost vist du kom da [:D]

Jeg bor ikke så langt i fra byen så van møtes der og kjøre i kø til Nemina[:D]

Denne mossekråka her vet så vidt hvor Rolvsøy er, trodde kanskje dere skulle møtes i byen jeg, men da blir jeg heller med neste gang dersom dere finner på å møtes på en cafe i sentrum av Fr-stad, for der har jeg vært før [8D]

Det er ikke så vanskelig å finne frem til meg[;)]
Vet du hvor Rolvsøy Kirke er??

Denne mossekråka her vet så vidt hvor Rolvsøy er, trodde kanskje dere skulle møtes i byen jeg, men da blir jeg heller med neste gang dersom dere finner på å møtes på en cafe i sentrum av Fr-stad, for der har jeg vært før [8D]

Du kan jo kjøre sammen med mamsentilwilliam [:)] 
Eller så skal vi kanskje ha et treff snart igjen på en cafe i byen [:D]

Back
Topp