Østfold-jenter?

Ja, det hadde vært hyggelig! Er ikke så veldig kjent i østfold generelt da....!
 
Er kanskje ikke mamma helt ennå men vil gjerne treffes :)
 


Silje&nurkeline skrev:
Er kanskje ikke mamma helt ennå men vil gjerne treffes :)



Klart du er mamma <3 jeg bor forresten i moss :) hvor bor dere?>
 
Jeg vil gjerne treffes, jeg bor i Fredrikstad :)
 
Halden her :)
 
Halden
 
Hvor kunne dere tenkt å hatt treffet, da? Jeg må legge til at jeg har ei lita frøken (15. Mnd) som jeg er hjemme med.
 
Eh... Jeg er ikke så godt kjent her, men å ta toget et sted funker alltid :-) Men jeg må legge til at vi skal bort fra fredag til søndag nå som kommer (og mandag er UL - weeee!!) :-)
 
Lizz,  du kan evnt kjøre med meg når vi skal ordne treff ;)


For min del er det samme..skal reise bort i uke 26 ellers er jeg mye ledig. Er for tiden 50% sykemeldt men er redd det vil bli 100% fra nå av da bekkenet har blitt skikkelig fucked :S
 


Silje&nurkeline skrev:
Lizz,  du kan evnt kjøre med meg når vi skal ordne treff ;)


For min del er det samme..skal reise bort i uke 26 ellers er jeg mye ledig. Er for tiden 50% sykemeldt men er redd det vil bli 100% fra nå av da bekkenet har blitt skikkelig fucked :S


Det hadde vært supert :-)
 
Jeg sliter litt med å få vogna med på toget, løfting og bekkenløsning= bad combo!
riis cafe i Moss? Når som helst passer meg :)
 
Jeg er også fra østfold :D Fra Fredrikstad da.. ikke mamma heelt enda da hehe :)
 
Hadde vært helt supert å treffes.. Har flyttet til moss fra fr.stad får ikke såå lenge siden. så noen nye venner i moss hadde vært supert:D jeg er heller ikke mamma helt enda da, venter en liten jente i november<33
 
Jeg har plass til flere i bilen om det er noen fra Halden/Sarp/Fredrikstad ol som ikke vil/kan kjøre selv..For min del er det ikke noe hindring i å kjøre en tur til Moss :)
 


Silje&nurkeline skrev:
Jeg har plass til flere i bilen om det er noen fra Halden/Sarp/Fredrikstad ol som ikke vil/kan kjøre selv..For min del er det ikke noe hindring i å kjøre en tur til Moss :)



Åå, så snilt av deg!
Vi kan jo omrokkere oss etter hvert? Kan ta fredrikstad neste gang, da har jeg sikkert bil. Har en dum en nå som fungerer kun til småturer opp til butikken.
passer det forresten å ta en dag denne uken? Torsdag f.eks?
 
Hvor gamle er dere som har skrevet at dere er fra østfold?:) jeg selv er 20, rekker å bli 21 før lille tulla kommer:))
 
Back
Topp