Østfold jenter??

1rosa+1til?

Elsker forumet
Ser at bergens damer snart skal møtes [8D] hva syntes dere?? Om 14 dager er jeg 12 uker... Og så skal vi ha 14 dagers ferie... Hva om å møtes om ca 4 uker??? Planlegge hvor vi skal møtes og slikt????

ja:D håper det er flere som blir med da anette hehe

Ny melding

mulig jeg også slenger meg på... er fra Moss jeg

super flott<3

ORIGINAL: Curl

jeg vil gjerne være med dere, er jo egentlig østfoldjente jeg.

om 14 dager så begynner jeg ferien og store deler av den skal jeg være på hytta i Halden:-) også er vi ganske ofte der i helgene ellers også:-)

Ja da får vi passe på at det blir i en helg da... eller i løpet av de neste 14 dagene????

hva passer best for dere da jenter???

Jeg vil helst vente til jeg er over 12 uker....

jeg skal til legen 14 juli gor å høre etter hjertelyden..
hvis det går bra da så er jeg klar... men ikke før

Blir også med [:D]

Men har ferie nå i 14 dager så da passer det dårlig

vet ikke om jeg tørr jeg, er MEGApingle, skulle vært på møte med assistert befruktning før, men aldri fått sjansen, eller turt

ORIGINAL: FruStina

vet ikke om jeg tørr jeg, er MEGApingle, skulle vært på møte med assistert befruktning før, men aldri fått sjansen, eller turt

søte deg, det er bare til å hive seg ut i det... det er alltid værst første gang!!

Jeg er veldig sjenert selv.. og kanskje ikke den letteste å bli kjent med..[:-] men men.. kan jo i det minste prøve å se hvordan det går hvis det passer

jeg blir også med om det passer med jobb og ferie[:D]

ORIGINAL: Charaina

jeg blir også med om det passer med jobb og ferie[:D]

Så bra intiativ nadja[:D] Sniker litt fra desember... men er det noe mulighet for at jeg også kan være med?? har termin i slutten av desember,mend et vet du jo nadja[8D]

Seff får du være med oss vettu stine <3 Du har jo termin i stlutten av des... så brått får du baby sammens med oss hehe... Jeg har jo i slutten av jan og kan brått havne inne hos februar jentene hehe

Back
Topp