Østfold jenter (og gutter)!

x1x~lykkelig med barn~

Andre møte med forumet
Inspirert av "bli-kjent-tråden".

Vet nå at vi er noen fra Østfold her, og det er sikkert mange ikke jeg vet om (og som ikke vet hvem jeg er heller).
I stedet for å lese den felles "bli-kjent-tråden" som forhåpntligvis blir veeeeeeeldig lang etterhvert, kan jo Østfold jenter (og gutter) presentere seg her! [:)]

(Alder, antall barn, sivilstatus osv.)

Jeg er 24 år, bor i Askim sammen med samboern min, som jeg er forlovet med!
Jeg har to barn som er 3 og 4 år .. (Samboern er ikke pappan deres [:)]) Vi venter vårt første barn sammen [:)]

Er egentlig fra Skiptvet!!

Jente 26år neste mnd. bor i rakkestad sammen med forloveden min..Jeg har en sønn fra før av, som blir 5år i mai og vi venter vårt første felles barn i august :)

Hei jeg er 26 år, bor i Moss sammen med samboeren min og vår felles gutt på 23 mnd [:)]

27 år fra fredrikstad, gressvik! Har 2 jenter, 4 år og 4 mnd! [:D]
Jeg og pappa'n bor sammen og skal gifte oss om 1,5 år!

28 år, fra Sarpsborg, men bor i Eidsberg. Har 3 barn på 4, 2,5 og 1 år. De to største er fra tidligere ekteskap. Ho minste har jeg med nåværende mann[;)]

er fra Askim, 23 år vært sammen med sambo i 3 1/2 år og venter vårt første barn i februar<3 mye menesker i nær området ser jeg. artig=)

Hei folkens.

Jeg er snart 30!!!!! huffamei. Er fra Halden men jobber i Særp. Har en liten gutt på 2 år og mannen min har en gutt fra før på 11 år.
Min store lidenskap er foto, som jeg bruker mye av fritiden på. Ellers går det jo i jobb, mann og barn. Sikkert som de fleste :)

26 år ung, alenemamma til verdens skjønneste gutt på 3 år (vært fra jeg var 8 uker på vei), bor i Moss fortiden hos min mamma da vi leter etter et sted og bo[:)]
Går på AAP og er fortiden hjemme, mini har 80 prosent i barnehage[:)]

jeg bor ikke i østfold,men ikke sååå griselangt unna askim\mysen heller[8D]

er 23, bor i skiptvet med min samboer og vår felles datter på 2 år,
og vi venter nummer 2 i april[:)]

Jente på 30, bosatt i Fredrikstad med gubben og vår felles datter på 14mnd.
Er foreløpig fortsatt hjemme med mini, som søkes inn i barnehage fra august av.
Håndarbeid og mat-entusiast. Elsker krimfilmer og god vin.
[:D]

ORIGINAL: Jafseslafsaslappfis

Hvor bor du da?[8D]

Jeg er 20 år og bor i Rakkestad. Jeg og mannen giftet oss i sommer og vi har en datter på straks 1,5 år sammen. Går fremdeles hjemme med veslemor, men er nå på jakt etter jobb. [:)]

ORIGINAL: Rekefaen

Jeg er 20 år og bor i Rakkestad. Jeg og mannen giftet oss i sommer og vi har en datter på straks 1,5 år sammen. Går fremdeles hjemme med veslemor, men er nå på jakt etter jobb. [:)]

Blei nysgjerrig på hvem du er[;)]

jøss, hjernen min jobber på spreng nå ass[8D]

Er 21 år, bor i Moss, gravid med første baby, singel...

Bor for meg selv, og er jobbsøker. [:)]

Aurskog/Høland kanskje? Eller hører ikke det til Akershus? hihi

ORIGINAL: Pontus

ORIGINAL: Rekefaen

Blei nysgjerrig på hvem du er[;)]

Å? Er relativt nyinnflyttet jeg da, så tror nok ikke vi kjenner hverandre. Jeg kjenner ikke så mange herfra enda [;)]

Back
Topp