Østfold her??

Bor i Hobøl, men er ikke blitt gravid ennå :(
 
Det kommer nok snart :-D jeg er 10+5 i dag.. Teller dagene til jeg er over 12 uker! Bare 9 dager igjen :-D
 
Jeg er fra sarpsborg, men har bodd i fredrikstad siden jeg fikk gutta mine for over fire år siden:) Er 23 år om en uke, og har termin midt i oktober:D litt sent med svar men:p hehe
 
Jeg bodde på brusemyr når jeg bodde der.. men flytta som sagt til fredrikstad for 5 år siden:) Men hvis du er 23 nå og har blitt det i år å gått på hafslund så vet jeg helt sikkert hvem du er;)
 
Jeg bodde på brusemyr når jeg bodde der.. men flytta som sagt til fredrikstad for 5 år siden:) Men hvis du er 23 nå og har blitt det i år å gått på hafslund så vet jeg helt sikkert hvem du er;)

okei :) Nei blir 23 i oktober , og er egentlig fra Fredrikstad ! Kjøpte meg bare hus her for 2 år siden ! hehe.. Men besteforeldra mine har bodd her i all sin tid , på Klavestadhaugen, så kjenner mange her allikevel !
 
Jeg bor i Sarpsborg! :)
 
Innlegg fra 2013 ser jeg , men pytt pytt ;) Fredrikstad her , 20 uker på vei med nr .3
 
Også fra Østfold. Fant akkurat ut av at jeg er gravid. 3+4. Ble gravid på første forsøk, kom litt som et sjokk at det gikk så kjapt. Alt kan fortsatt skje, men håper jo at spiren klorer seg fast i meg fram til januar.
 
Fredrikstad her og, første mulige positive test ser ut til å være i starten av 2021 :bag:
 
Back
Topp