Ørevoks

Fleur

Gift med forumet
Et sjarmerende emne i denne tråden, gitt...

..men altså - har deres unger mye ørevoks? [8D][8|][8|]

Føler Iver alltid har så mye og jeg er redd for å rense ørene hans for ofte også, for det er vel sånn at det bare kommer mer og mer hvis vi gjør det for ofte (det var i alle fall det legen sa til min q-tips-avhengige kjæreste [8D][8D][8D])

Har tenkt akkurat det samme som deg, Ine Marie har også en del ørevoks..

ORIGINAL: AltijdLente

legen hjemme på HS sa at vi skulle drzppe et par dråper olivenolje(evt. annen olje) i örene når de hadde ørevoks... så kommer det ut av seg selv- det gjør jeg..[8|][8|]

Ahhhh... GENIALT!!! Det skal jeg prøve!!!

ORIGINAL: Fleur

legen hjemme på HS sa at vi skulle drzppe et par dråper olivenolje(evt. annen olje) i örene når de hadde ørevoks... så kommer det ut av seg selv- det gjør jeg..[8|][8|]

pst,,,,, husk å temperere oljen til 37 c. [:D]  Olje funker bra her også

ORIGINAL: loeve

pst,,,,, husk å temperere oljen til 37 c. [:D]  Olje funker bra her også

Tusen takk for tipset [:)][:)]

ja d flomme over hehehe d e my ja

Et sjarmerende emne i denne tråden, gitt...

..men altså - har deres unger mye ørevoks? [8D][8|][8|]

Føler Iver alltid har så mye og jeg er redd for å rense ørene hans for ofte også, for det er vel sånn at det bare kommer mer og mer hvis vi gjør det for ofte (det var i alle fall det legen sa til min q-tips-avhengige kjæreste [8D][8D][8D])

Er typen din også sånn?? Herregud, sambo bruker SÅ mye q-tips!! Jeg sier han kan rense ørene når han har dusja, men ikke mer enn det[8D] Noen ganger sitter han å klør seg med nøker, kulepenner og diverse i ørene.. Rare gutten[8|][8D]

Ellers har Markus også endel ørevoks, selv om det er mindre nå enn før.. Men jeg bruker en supertynn klut til å vaske ham når han bader eller dusjer[;)]

Back
Topp