Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Drypper olje? Hvordan funker det? Vanlig babyolje?Kjempe mye,mørk brunt.Tar q-tips ytterst i kanten annenhver dag.Drypper ellers olje
Drypper olje? Hvordan funker det? Vanlig babyolje?
Okei. Bare dypper et par dråper i hvert øre å la det være? Hva bruke du for å dryppe med?Jeg ble anbefalt jordnøttolje så brukerdet![]()
Nei det skal jo være ørevoks - men det produseres gjerne mye av en grunn... Men mulig det er normalt med noe hver dag?Jeg renser bare ytter-øret med qtips, ørevoksen inni øret har jo en funksjon, så jeg ser det ikke som noe mål å ha null ørevoks i øregangen.
Okei. Bare dypper et par dråper i hvert øre å la det være? Hva bruke du for å dryppe med?
Nei det skal jo komme ut av seg selv og man skal bare vaske ytterst i øret. Men om jeg tar q-tipsen ytterst i øregangen (helt ytterst) er det noe hver dag. Lurte på om det er mye eller normaltGjør ikke noe med det jeg, hvis jeg ser det i øret tar jeg det. Men ser noe kanskje 1gang i uka ca? Å da bare som regel i 1 øre. Bør jeg skylde ørene med vann ved bading? Ikke tenkt over det jeg, han sitter i badekaret når jeg vasker han og spyler med dusjhode.
Aner ikke jegNei det skal jo komme ut av seg selv og man skal bare vaske ytterst i øret. Men om jeg tar q-tipsen ytterst i øregangen (helt ytterst) er det noe hver dag. Lurte på om det er mye eller normalt
Ok. Da er det vel bare forskjelligEldste her har enorme mengder ørevoks!
Det har han hatt siden han var baby.. De to yngste har normal mengde.