Ørevoks!

pompen86

Forelsket i forumet
Trenger litt råd her.... Aksel har en del ørevoks i det ene øret, det ser liksom litt tett ut...? i det andre øret kommer det ut av seg selv, og jeg tenker det ikke er så lurt å begynne med qtips inni der, for da trøkker jeg det vel bare lengere inn! noen gode råd?

eg klorer ut med lillefingeren om det ligger en klump der.. ellers tar eg forsiktig q-tips for å få det ut.. bare ikkje dytt direkte i det[:D]

ORIGINAL: nr 2 på vei

eg klorer ut med lillefingeren om det ligger en klump der.. ellers tar eg forsiktig q-tips for å få det ut.. bare ikkje dytt direkte i det[:D]

er så redd for å bare dytte det lenger inn.... må vel bruke en sånn "voksen"qtips da, ikke sånne tykke barnegreier... bah...

eg bruker voksen ja.. bare å prøve forsiktig..
var og redd for å dytte det inn igjen første gang eg skulle gjør det, men gikk fint.. men har du lang nagt på lillefingen så ta litt med den først[:D]

om du har sånn nese suger så kan du prøve det til å fjerne det. bare vaske og koke den etterpå [;)]

Jeg spurte legen på 6 ukers kontrollen og hun sa at egentlig bør ingen bruke q-tips (ikke voksne engang[8|])
Skulle bare bruke litt papir.....

Jeg kommer ikke til å slutte å bruke det selv om hun sa det altså, men venter litt med å bruke det på lillegutt.....

ORIGINAL: |Bolla|

Jeg bruker en sånn lusespenne, som man kan ha i håret. Ikke langt inn selvfølgelig, men der jeg kan se, da får jeg ut all gørra, bruker den hvis hun har buser i nesa jeg ikke får ut også, funker veldig fint her :)

Luuuuringen!!!! :D det skal jeg prøve!!

Back
Topp