Ørevoks hos de små

Oneinamillion

Oktoberskatt på vei <3
Oktobermirakler 2013
Merket at min lille gutt har en del ørevoks, og når eg fjerner det forsiktig med en q tips med litt vann på blir han helt stille. Ser ut som han synes det er kjempe deilig. Kanskje han klør i ørene? For han spreller og er helt vill, men med en gang eg begynner m q tips og fjerner ørevoks blir han helt salig:p
Har deres små ørevoks ?


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Ja, er til tider mye ørevoks her også. Fjerner det som ligger helt ytterst med q-tips og han blir helt salig, han også. Så mulig det er fordi det klør, ja :p
 
Her er det også veldig mye ørevoks til tider. Vil anbefale å bruke baby bomullspinner og ikke bruk vann på de. Vann kan bli liggende i øregangen og føre til eksem og irritasjon. Bruk heller en nøytral matolje som feks soya eller rapsolje det løser opp vokset veldig effektiv.
 
Her er det også veldig mye ørevoks til tider. Vil anbefale å bruke baby bomullspinner og ikke bruk vann på de. Vann kan bli liggende i øregangen og føre til eksem og irritasjon. Bruk heller en nøytral matolje som feks soya eller rapsolje det løser opp vokset veldig effektiv.
Ok :) takk for tips :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Ørevoks her også. Samme erfaring som dere over med kløe.
Skal prøve det med olje:D
 
Ørevoks her også..og han ligger stille og bare gliser når jeg gjør rent i ørene :D hehe søtingen:rolleyes:
 
Ørevoks her også..og han ligger stille og bare gliser når jeg gjør rent i ørene :D hehe søtingen:rolleyes:

Artig,og så greit at han ikke har noe i mot det:D Veslegutt liker virkelig ikke når jeg eller pappan skal gjøre ørene rent:p Da kommer staheten hans frem;)
 
Artig,og så greit at han ikke har noe i mot det:D Veslegutt liker virkelig ikke når jeg eller pappan skal gjøre ørene rent:p Da kommer staheten hans frem;)

Hahaha ja merkelig at det skal være så forskjellig :) her har Liana reagert i full fortest når vi måtte rense nesa hennes.. så det har vi gitt helt opp på hun;):p
 
Hahaha ja merkelig at det skal være så forskjellig :) her har Liana reagert i full fortest når vi måtte rense nesa hennes.. så det har vi gitt helt opp på hun;):p

Hihi,ok:) Er nå bra at de har viljestyrke og stahet også,får se på det sånn heller;) :D
 
Hihi,ok:) Er nå bra at de har viljestyrke og stahet også,får se på det sånn heller;) :D

Kommer godt med i framtiden ja.. men kunne vært litt mer samarbeids villig med meg:p haha
 
Ørevoks her og. Og tåfis?! Anyone? Lille, søte jenta, og så sure tær! Må vaske dem hver dag:eek: :D


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Ørevoks her og. Og tåfis?! Anyone? Lille, søte jenta, og så sure tær! Må vaske dem hver dag:eek: :D


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Tåfis her og, vasker føtter som en helt :p haha... svetter på de beina støtt :p

Ørevoks og ja, men ikke mengder. :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Stinker tåfis verre enn sin far gjør han til tider :p
 
Hehe,artig med tåfis lukt:D

Han er ofte veldig varm og svett på føttene,men lukter ingenting:):p
 
Back
Topp