Øreverk!!

ElisabethJohanne

Forelsket i forumet
Lille gullet mitt har vært litt slakk i dag, merket det ved at hun ikke hadde noe matlyst og var innmari trøtt..
Tok tempen i 18 tiden og da var den 38.3, kl 19 var den 38,6 ikke mye heldigvis, men jeg kjenner at jeg lett blir bekymret likevel.
Hun har tatt seg til ørene innimellom når hun har skreket, så jeg lurer sterkt på om det kan være øreverk!?
Hun sover søtt i sengen ( har lagt bøker under på den ene siden ) sin nå, er spendt på hvordan natten vil bli..
Jeg håper og ber om at det ikke er ørebetennelse..
Jeg er ikke vant til å ha syke barn så jeg engster meg veldig lett og det smitter sikkert over på lille gullet.
Noen som har erfaringer med lignende??

Hei[:)]

Har dessverre ikke erfaring fra noe liknende, ,så jeg er vel ikke så mye til hjelp.

Ville bare si at jeg føler med deg. det værste jeg vet er når barna blir syke, spesielt når de er så små.....og det er jo så lett å innbilde seg det værste også....[:o]
Vet ikke om det er noe trøst, men tempen stiger gjerne litt på kvelden, helt normalt så da er jo ikke den så høy likevel tatt i betraktning av det[8|]. Alt under 39 er liksom ikke feber det ifølge enkelte leger...(gutten min hadde litt over 39 i feber da han som 2 1/2mnd baby fikk nyrebekkenbetennelse! og det var beskjeden jeg fikk på sykehuset da han ble lagt inn)

Vel, det ble litt utenom saken, men det kan godt være ørebetennelse siden hun tar seg til øra. Du får følge litt med om det kommer puss ut av øra da[&o]
Så håper jeg vesle tulla di snart blir frisk.[:)]

Huff, ikke noe gøy når de minste ikke er helt frisk. Hvis du uroer deg kan det være like greit å dra innom til legen for å sjekke.
Hvordan er hun nå da?? God bedring[:D]

Jeg har funnet ut at det sikkert ikke er ørene det verker i, hun sikler mye og vil tygge på alt så det er nok tenner på vei (håper jeg da!!)
I natt våknet hun i ett tiden og da hadde hun 39,3 så da ga jeg henne en stikkpille. Sovnet godt etter det og våknet bare bittelitt og fikk mat.
Samboer har hatt henne i dag da jeg har vært på jobb og alt hadde gått kjempe bra. Hun hadde sovet en del, og hun hadde vært lite grinete.
Da jeg kom hjem hadde hun 38,5 (likt som i dag morges) og ikke lenge etter hadde hun 38,1...
Sov så en stund og da hun våknet syntes jeg ikke at hun var så varm lenger. Hun sover nå, men jeg er spendt på hvordan natten og morgendagen blir.
Skal peele kroppen nå, for jeg skal få gratis spraysol i morgen, har ei venninne som trenger prøvekanin[:D]
Broren min skal se etter Synne i mens..

Ja disse tennene er jo noe herk når de skal lure seg frem, men godt når de er der[:D]. Håper alt går bare bra.

Hørtes skikkelig fristende ut med spraysol!!! Er greit når noen trenger prøvekaniner[:D]. Lykke til:)

Back
Topp