Er det noen som har opplevd det? Mener å ha lest et sted at smertene forsvinner da, men vet ikke om det stemmer...?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det stemmer at smertene forsvinner men dere må ringe å få time til kontroll ,om ca 6 uker .
Mye erfaring med sprukket trommehinne dessverre
Huff...har du sprukket trommehinnen?
Kommer verk om den sprekker. Nei er dessverre ikke å anbefale at den sprekker heller dessverre.Okai... Jeg har så vondt at jeg nesten håper det skal sprekke... Men er vel sikkert ikke veldig heldig det heller...
Vil se det ved at det kommer verk/blod eller?
Kommer verk om den sprekker. Nei er dessverre ikke å anbefale at den sprekker heller dessverre.
God bedring til deg , øreverk er fryktelig. Jeg har hatt det siden jeg var 3 mnd
Om det er vått der tyder det ofte på infeksjon ( om du ikke har badet i det siste sa å fått vann i ørenr)Okai... Får bare holde ut idag og komme meg til legen i morgen... Nei, med tinnitus i tillegg ser jeg ikke for meg at den blir bedre av det...
HuffBare hatt det noen få ganger som barn... Hatt vann i mellomøret noen ganger som voksen, men kjennes verre ut nå...
Men siden du har hatt det en del spør jeg om mer jeg; er det vanlig å føles som om det er vått i ørene? Kjennes ut som jeg har vann i øra som ligger helt ved kanten av øret, men kommer selvsagt ingenting ut da...
Om det er vått der tyder det ofte på infeksjon ( om du ikke har badet i det siste sa å fått vann i ørenr)
Er nok lurt med en legetime for å sjekke ja.
He he nei legevakter vil man vel gjerne unngå men om det blir veldig ille bør du kanskje vurdere det likevelIngen bading, så da er det vel det første :/
Da får jeg være på hugget i morgenHar tre legevakter i umiddelbar nærhet, men jeg orker ikke tanken på å sitte der engang
![]()
Vi opplever det omtrent hver gang vår gutt på snart 5 har ørebetennelse. Han verker i en dag eller to, og så sprikker trommehinna i løpet av natta og det blir slutt på verken
Pleier ta han med på en kontroll hos lege etter noen måneder for å sjekke at alt er okdet har det vært hver gang!