Øreverk og flytur

1980

Elsker forumet
Lurer på om noen har råd her.. Forrige torsdag fikk eldstejenta akutt øreverk. Begynte på ettermiddagen og hun skrek og skrek. Ondt i øret.. hun fikk paracet og nesespray og hadde en fæl natt... Men neste dag var det over og hun har ikke klaget noe over dette senere. Jeg har ikke sett at det har kommet verk ut av øret. Jeg tenkte å få en legetime for å sjekke ørene for vi skal fly på mandag, men de hadde ingen ledige timer før vi drar. Jeg skal fly alene med begge og det frister ikke å ha en hylende unge :( jeg har null erfaring m ørebetennelse og slikt selv.. Tror dere det går bra å fly? Leste et sted at man burde vente to uker m å fly etter ørebetennelse. Men vet jo ikke om det var det hun hadde...bare en dag?

Stakkars.. har du selv flydd når du har,hatt øre eller bihulebetennelse?

Stakkars.. har du selv flydd når du har,hatt øre eller bihulebetennelse?
Det har jeg å jeg hadde nok sykmeldt barnet slik at du får utsatt turen. Jeg flyr aldri igjen med verken øreverk eller bihulebetennelse. Det sprenger bare man kjører bil i en oppoverbakke.

Nei jeg har ikke flydd med det selv. Men nå skriver jeg jo at øreverken er borte, den varte en knapp dag. Hun virker helt fin nå. På mandag når vi skal reise er det 1,5 uke siden hun hadde vondt. Så hvor lenge mener dere jeg bør vente egentlig?

Halvannen uke etter skulle en nå tro gikk bra ? Så lenge hun ikke er forskjølet. Reist selv da og fikk syke smerter i ørene.

Jeg ville ikke dratt uten å ha sjekket ørene og evt bihulene hos lege. Det Gjør sykt vondt å fly hvis det er tett eller betent.. jeg har gjort det,å det skjer aldri aldri igjen..
Kan godt hende det ikke er noe men da har du sjekket hvertfall. Jr her fikk ørebetennelse tilbake igjen selv etter pencilin kur. Lykke til og god tur:-)
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja men hva gjør jeg når ikke får time før vi drar... Hun har ikke vondt så det er ikke akutt. Blææææ.... kan helsesøster sjekke?!

Ja men hva gjør jeg når ikke får time før vi drar... Hun har ikke vondt så det er ikke akutt. Blææææ.... kan helsesøster sjekke?!
De kikker inn i øret bare. Så sikkert noe helsesøster kan Gjøre.hvis ikke kan en jo gå på legevakten. Håper det ikke er noe:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Du kan eventuelt ta litt olje i øra, samt nesespray før og under letting/landing. Det hjelper:)

Back
Topp