Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Datteren min fikk satt inn dren for en ukes tid siden. Gruet meg veldig på forhånd. Sykehuspersonalet var heldigvis veldig flinke, og vant til å behandle barn. Så Nora var ikke så hysterisk og redd som jeg fryktet på forhånd. Jeg fikk bli med inn på opr. rommet fram til hun sovnet av narkosen på fanget mitt. Det var tøft før hun sovnet inn og protesterte når de holdt masken forann ansiktet. Strøk henne på skinnet til hun sovnet. Var ekkelt da hun sovnet inn og ble tung og slapp i kroppen, føltes som hun var død. Selve ingrepet tok ca 15 min, og vi var utrolig lettet da legen kom og fortalte at ingrepet var overstått og de hadde tømt begge ørene for væske, og satt inn dren.
Etterpå så fikk jeg lov å gå inn til henne på oppvåkningen. Var hos henne der til hun våknet og vi fikk lov å dra hjem. Var på sykehuset i ca 3 timer totalt så gikk fort over.
Viss det er noe mer du lurer på så er det bare å sende PM.