KMB1990 KMB1990 Sommerfuglene <3 22 Nov 2013 #1 Blæææ da har jeg fått ørebetennelse igjen for endte gang dette året... Auua Får vel pent ringe legen igjen, lei av å dra til legen Sent from my iPhone using BV Forum
Blæææ da har jeg fått ørebetennelse igjen for endte gang dette året... Auua Får vel pent ringe legen igjen, lei av å dra til legen Sent from my iPhone using BV Forum
Goldenchild Glad i forumet Sommerfuglene <3 22 Nov 2013 #2 Huff...ørebetennelse er no dritt. Det er jo SÅ vondt God bedring <3
Limitless Tilhører Juni2014 ❤ Tilgangsansvarlig VIP Sommerfuglene <3 22 Nov 2013 #3 Nei! Ørebetennelse er skikkelig vondt. Håper du blir kvitt det fort.. Ja, det kommer til å bli en del turer til legen uansett, så unødvendig med sånne ekstraturer...
Nei! Ørebetennelse er skikkelig vondt. Håper du blir kvitt det fort.. Ja, det kommer til å bli en del turer til legen uansett, så unødvendig med sånne ekstraturer...
KMB1990 KMB1990 Sommerfuglene <3 22 Nov 2013 #4 Jeg har vært plaga med det siden jeg var 12 Var på sykehuset for sjekk for to tre mnd siden, men de mente det ikke var noe å gjøre blæææ Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg har vært plaga med det siden jeg var 12 Var på sykehuset for sjekk for to tre mnd siden, men de mente det ikke var noe å gjøre blæææ Sent from my iPhone using BV Forum
ivfbarn Forelsket i forumet Sommerfuglene <3 22 Nov 2013 #5 Nei, huff.. Det hørtes ikke noe særlig ut :/ God bedring!