Ørebetennelse

Mamma13

Glad i forumet
Da ligger jeg her da.. Påttetett og fått kraftig ørebetennelse :-/ blir vel en enda en søvnløs natt:-/ akkurat ammet W og rugger vogga med foten.

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
Nei uff!!! all god bedring til deg!

MnBs

Glad i forumet
Nei! Stakkars deg, og god bedring! Har ikke du vært syk ganske lenge nå? Det er uansett på tide at du får bli frisk og kose deg i sommeren, om du er så heldig å ha den.

Mamma13

Glad i forumet
Begynte på lørdag :-/ nå må det snart gi seg!sovet 2 t inatt ! Trøtt. No! Takk for det:)

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
Uff, god bedring!

* æpp'n *

Mamma13

Glad i forumet
Da krysser jeg alt som krysses kan for at jeg er bedre i morgen! Det ser veldig lite lyst ut, men lov å håpe:) har så lyst en tur ned på marken å skravle litt med folk å høre på Kurt ! Har gledet meg i en måned på dette.. Krysse, krysse, krysse !!

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
Da krysser jeg alt som krysses kan for at jeg er bedre i morgen! Det ser veldig lite lyst ut, men lov å håpe:) har så lyst en tur ned på marken å skravle litt med folk å høre på Kurt ! Har gledet meg i en måned på dette.. Krysse, krysse, krysse !!
Jeg krysser meg til en stor kryssedull!

Peachykeen

Elsker forumet
Påskeliljene 2022 ❤️
Hvordan er formen idag? :)

Mamma13

Glad i forumet
Er mye bedre, men langt ifra bra. Har nesten ikke stemme, hoster fortsatt hardt og røde øyne. Men ,godt med sminke , solbriller og sterke halstabletter Kan jeg vel karre meg ned å få med meg Kurt synge :)

Topp