Ørebetennelse

Greenmom

Forumet er livet
VIP
Septemberbarna 2019
Veslemor har ørebetennelse stakkar :-(
Dette er første gangen siden fredag hun faktisk sover for seg selv (ikke oppå meg eller inntill meg) så kan jo virke som hun er på bedringens vei heldighvis.
 
Stakkars, det er vondt med ørebetennelse. Hun får ha god bedring og håper hun blir frisk snart :)


Sent from my iPad using Tapatalk HD

Gabrielle 24.08.2002
Tristan 27.05.2012
 
Uff, ikke noe godt. Masse god bedring til snuppa di ;)
 
huff stakkars vesle snuppa...

håpe ikke hu her har arvet far sin, han har ørebetennelse flere ganger om vinteren :p
 
Takk :)
det er så fælt når de er syke, hadde også ofte ørebetennelser når jeg var lita, håper ikke hun blir like plaget.
 
Uffda! God bedring til frøkna!

Hvordan merka du det på henne at det var ørene hun hadde vondt i?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
 
Huff, stakkar lille snuppa :( Ørebetennelse som er så vondt :( Håper hun er på bedringens vei må da :)
 
Ntå :(, stakkars liten :(, god bedring til henne da :) håper hun blir fort frisk igjen :)
 
God bedring til jenta di.
Er virkelig ikke lett når de små blir syke!
 
Uffda! God bedring til frøkna!

Hvordan merka du det på henne at det var ørene hun hadde vondt i?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Det lurer jeg og på...Stakkar lille, er grusomt vondt å ha ørebetennelse...Hadde det endel dagen var lita. Mamma pleide å legge rå løk i øret og så en varm klut over, og det hjalp hver gang! Tips til senere om hun skulle bli plaget når hun er større...God bedring til snuppa di:)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Uffda! God bedring til frøkna!

Hvordan merka du det på henne at det var ørene hun hadde vondt i?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Takk:)Jeg merket ikke at det var ørene, jeg dro til legevakten med misstanke om halsbetennelse, ørebetennelse eller uvi.
Hun gråt mye, var utilpass, ville bli holdt hele tiden, hadde feber på over 39. så skjønte det måtte være noe. Hun er vanligvis veldig fornøyd, så det var jo en totalforandring i oppførsel. Mistenkte ikke ørene i det hele tatt, siden jeg fikk høre at de holdt seg på ørene om de har vondt der, og det gjorde hun ikke.
 
Back
Topp