Ørebetennelse...

Medusa_83

Forumet er livet
Jeg tror kanskje Ida har fått sin første ørebetennelse[&:] Hun sier i alle fall at hun har vondt i øret og holder seg til venstre øre innimellom. Hva gjør jeg nå? Må jeg til legen for å få nesedråper eller noe annet, eller hva?

Kjenner at jeg er litt irritert på barnehagen, siden de flere ganger i forrige uke tok på Ida en tynn vårlue som vi bruker i bilen istedenfor Reimalua hennes[:'(] Og hun kan vel gå i barnehagen med ørebetennelse hvis hun ikke har feber?

Æsj, og så øreverk som er så vondt!! [:o]

..tror forresten ikke jeg ville sendt snuppa i barnehagen med øreverk - gitt at hun er plaget av det, selv om hun ikke hadde feber... [8|] Men det er vel en vurderingssak, ift hvor plaget de egentlig er? [:)]

Off stakkar liten.. [:(]

Tror hun skal kunne gå i barnehagen ja. Har rett og slett ingen peiling men rekner med det.

Masse god bedring til henne!

Ørebetennelse er dritvondt så jeg hadde holdt henne hjemme til hun kommer seg.
Gi det et par dager til før du ringer legen, de vil helst at det skal gå over av seg selv..[:)]
God bedring til lille Ida!

Kjenner ikke til ørebetennelse. Men det er sikkert ikke noe godt stakkars..
Om hun kan eller ikke i barnehagen må du nesten se ann formen hennes. Kan jo være det er over til i morgen også.. men ville sagt til barnehagen det med lua. Vårlue er litt tidlig enda[>:]

Det er VOOOOOONDT!!!!!!!!!!!![:o][:o][:o] Massemasse god bedring til Ida!

åneiåneiånei det er så utrolig vondt.. hvordan er hun nå? er hun noe bedre??

Back
Topp