Ørebetennelse??

tamlin77

Glad i forumet
Noen her som har erfaring med ørebetennelse på de små? Vesla mi har nesten ikke spist idag. Hun spiste kl 5 inatt, våknet kl 9 og spiste litt og med 9 måtidet til nå har hun kun spist ca 250ml som vi har brukt laaang tid på. Hun spiser litt og griner, spiser og griner. Hun sover mye, men kan plutselig bråvåkne og hylgrine og det i 10-15 minutter. Og roer seg kun i armen min godt innpakket i koseteppet helt utmattet. Virker utilpass og slapp og blek, men ingen feber. Svigermor mente det kunne være ørebetennelse siden hun har vært litt forkjøla i det siste. Noen som kjenner igjen eller har andre forslag til hva det kan være? Tenkte jeg skulle ringe legen imorgen hvis det ikke ble bedre. Råd om hva jeg burde gjøre tas imot med stor takk.

jeg vet dessverre ikke hvordan en merker ørebetennelse når de er så små. men d kan være enkelte dager de spiser mindre enn andre. kanskje hun bare er veldig trøtt? da spiser ikke min så my hvertfall. men kanskje du skal ringe å høre hvis d fortsetter sånn. er jo bedre å snakke med noen som kan dette[:)] 

Jenta mi spiser ujevnt og i forrige uke var jeg virkelig bekymret. Helsesøster ba meg komme innom helsestasjonen for å veie etter et par dager og hvis hun ikke begynte å spise normalt etter tre dager, ville hun at jeg skulle levere en urinprøve av vesla. Hun sa at urinveisinfeksjon var en av sykdommer babyer kunne ha som man ikke kunne oppdage helt arter seg anneledes for babyer enn for voksne), men som ga seg utslag i dårlig matlyst....

Vurderer å levere urinprøve i morgen da det fortsatt går litt opp og ned med spisingen. Hun ligger ca 200 ml under det hun skal gjøre i døgnet.

Du kan jo dra til helsestasjonen for å få veid jenta di, om hun vokser etter kurven sin så kan du kanskje avvente en dag til - for å se om det tar seg opp?

Back
Topp