Ørebetennelse uten feber og i grei form

Vinterstorm

Gift med forumet
Mailykke <3
Etter fram og tilbake på ØNH pga ørene til lille, ble vi enig med legen der om at hvis lille får ørebetennelse så skal han ha antibiotika med en gang. Trenger ikke å se om det går over. Nå har han tydeligvis ørebetennelse, men denne gangen uten feber. Jeg tenkte å ringe legen i morgen tidlig. Men så begynte jeg å tenke på...hjelper antibiotika hvis det er så mild ørebetennelse (tenker på at han da ikke har feber) Ville du ringt å hørt? Er det liksom vits?

vår gutt har hatt ørebetennelse av og på siden han var baby.  mer PÅ enn av..  =(

men spesialisten sier at antibiotika ikke vil hjelpe.

bare paracet så vi får sove LITT  =8

men nå håper vi han vokser det av seg.      søvnen har bedret seg iallefall  *krysse fingre*

Her så fikk vi selv om barne ikke hadde feber, pga at hvis de ventetn så ble betenneslen være og dermed så sprak trommehinnen og da væsket ørene med gulgrøn gufe i flerre uker etterpå
Her ble det bedre når ho fikk dren og fjernet mandler

bondekone skrev:
Her så fikk vi selv om barne ikke hadde feber, pga at hvis de ventetn så ble betenneslen være og dermed så sprak trommehinnen og da væsket ørene med gulgrøn gufe i flerre uker etterpå
Her ble det bedre når ho fikk dren og fjernet mandler

Han var til vurdering for dren i august, men de fant da ut at det hadde ordnet seg selv, så da gjorde de ikke noe. Han har trengt antibiotika hver gang, altså det har aldri gått over av seg selv, bare blitt verre sånn som dere sikkert. Får vel ringe å høre hva de sier tenker jeg.

Back
Topp