Ør og øresus?

junibebi89

Gift med forumet
Flere som merker det? Har egentlig hatt det konstant siden jeg begynte å merke at kvalmen kom for nå snart 3 uker siden. Det er ikke som tinnitius tror jeg, for det er vel litt høyere lyd. Men kjenner liksom det er en sånn.. suse lyd i øret hele tiden? Det går greit liksom, blitt vant ved det og tror ikke det er noe farlig. Men er liksom så rart.. hvorfor får man det liksom? Er også bynt å bli ganske så svimmel, faller ikke i bakken, men må holde meg fast en stund og komme meg til hektene før jeg går videre..

Flere som merker det? Har egentlig hatt det konstant siden jeg begynte å merke at kvalmen kom for nå snart 3 uker siden. Det er ikke som tinnitius tror jeg, for det er vel litt høyere lyd. Men kjenner liksom det er en sånn.. suse lyd i øret hele tiden? Det går greit liksom, blitt vant ved det og tror ikke det er noe farlig. Men er liksom så rart.. hvorfor får man det liksom? Er også bynt å bli ganske så svimmel, faller ikke i bakken, men må holde meg fast en stund og komme meg til hektene før jeg går videre..
Har du snakket med legen om dette? Hørtes ikke akkurat godt ut.. Har ikke opplevd det selv, så kan ikke gi deg noen gode råd.

Jeg har hatt øresus på høyre siden siden sist graviditet (fekk det rundt des.12) Trodde det skulle gå vekk, men den gang ei.. Kanskje snart på tide å gå til legen :-)

Oki ja.. det er ikke så ille da:). Kan holde det ut, andre ting som er verre :). Men rart din ikke hikk over.. hmm :$

Det har jeg også, aldri opplevd før så tanken har steifet meg at det kan ha noe med svangerskapet å gjøre. Er bare i høyre øre og ikke hele tiden. Rart:p

Back
Topp