Ønsketråd - Hemmelig venn

Snuppa bruker nå str 74:) vi har det meste vi trenger i str 80, utenom bodyer.. I 86 mangler vi det meste. Farger hun kler godt er lilla, jordfarger og skarpe farger. Hun kler ikke så godt rosa:)

Hun liker veldig godt musikk, og leker som lager litt action! Liker å få litt leker som hun kan bruke når hun er 1-2 år, det aller meste faller i smak her! Bøker, bamser, dukketing, lekekjøkken osv:)
 
Vi ønsker oss:

* pynteting til Sebastian sitt rom! :)
* Nuk smokker (silikon)
* en overraskelse!:D

Lillegutt bruker snart str 80, og vi liker typiske duse guttefarger..;)

Vi trenger IKKE bamser eller leker:p
 
Feil.... Igjen....
 
Mine bruker forskjellig klesstørrelse akkurat nå, men 80 blir nok greit til begge mot sommeren. Sommerklær har vi lite av, så det hadde vært fint, men vi trenger også f.eks klær til barnehagestart så alt i 80 går fint. Farger er ikke så nøye, med jente og gutt så går jo alt ;) Men helst myke, behagelige klær. Helst ikke Cordfløyel og slike stoffer som suger til seg støv og hundehår, for det har vi masse av :p Hodeomkrets aner jeg ikke, men de har heller små enn store hoder. Sko er vanskelig, da de har så høy vrist, så det er få som passer ...

Leker og pynt til barnerom og slik hadde også vært fint. Bøtter og spader og andre uteleker har de ikke, og storebror vil neppe låne bort sine, så det er også noe vi trenger. Bamser og tepper har vi mer enn nok av.

Tja, det var det jeg kom på i farten. Men vi blir glade for alt, og det hadde jo vært morsomt med noe jeg kanskje ikke har tenkt på også. Så fritt frem :D Vi gleder oss :)
 
Her trenger vi endel sommer klær.
Han er en lang gutt og vi ønsker oss klær i str 86 :)
Vi liker ikke skrikende farger, men litt duse.

Han har ikke så mye leker så det setter vi også pris på, samt bøker.

Ellers så setter vi pris på det meste, vi er ikke vanskelige :)
 
Opp med seg, er enda noen som ikke har laget ønskeliste;)
 
Da skal jeg også få lagt inn noen ønsker her:)
Lillegutt bruker str 74 nå,men må nok over på 80 om ikke alt for lenge så ønsker klær i str 80, evnt.86:)
Vi ønsker oss:

*Sengetøy (ikke stretchlaken) i str. 100x80 eller evt juniordynestr. ;)
*En myk dongeribukse, gjerne med sånn bred "strikkmidje" i stoff.
*Babybøker, gjerne med slike klaffer til å løfte på eller pekebok
*Sparkebukse i dus guttefarge (ikke snekkerbukse)
*Lette og praktiske sommerklær (liker duse farger best)
*Ratt for å feste på vogn (har ikke sjekket hva pris ligger på, på det da)
*Spiseunderlag/brikke i koselig barnemotiv:)
*En overraskelse er også fint :)
Men, vi blir glade for alt :D
 
Vi ønsker oss noe lette og sommerlige klær i str.86 :) Sommerhatt,kjole og sånne ting liker vi :) Leker har vi nok av å det blir ikke brukt for alt annet er spennende . Farger spiller ingenrolle bare det passer jente:)
 
Back
Topp