Ønsketråd for dei som er med på hemmeligvenn :)

HelenaH

September 2013 & April 2015 <3
Aprilbarna`15
Her kan vi skrive kva vi ønsker/ikkje ønsker oss :) Om man foreksempel er allergisk mot noko, sånn at alle får noke dei kan bruke! :)

For dei som får meg som hemmeligvenn så er eg hyperfølsom mot hudkremar/hudpeleie med parfyme i, så eg brukar spesielle typar :) Ellers så har eg ikkje noken spesielle ønske ^_^ Nøytrale baby ting kansje :)
 
Jeg er skikkelig sensitiv for andre hudprodukter enn mine egne og har nikkel allergi.

Tja ønsker meg duftlys av vanilje, sokker str 37, glad i shabby chic stil (hvit) dersom du finner noe på nille, europris.. et artig skilt osv. Magnetbokstaver og tall :) (til barna) Hehe.
 
Jeg er alergisk mot hud og hårprodukter så bruker bare reseptbelagte produkter :),
Ellers er jeg åpen for det meste egentlig.
 
Jeg er ikke veldig kresen, så jeg blir glad for det meste :) Er ellers glad i typiske dameting, som pynteting, hudpleie, fine lys, osv. Jeg er allergisk mot nikkel, men tåler ellers det meste :)
 
Jeg elsker Kings of Leon og ugler :)
Elsker ting som glitrer :)
Liker best svart, sølv og grå av farger :)
Liker godt neglelakk.
Kan ikke bruke vanluge øredobber fordi jeg har strekt hulla i ørene ;)
Ikke så glad i smykker, får aldri brukt dem. Men kunne tenkt meg ett barte-smykke :)
Ellers blir jeg glad for det meste :)
 
Nå er ikke jeg med denne gangen, men forsto det sånn at nå var det til mor, og etter oul så er det til babyen:)

Det var berre noke som vart sakt pag at folk ikkje vist kjønn til babyen, så då var det ett alternativ og kjøpe noke til for eksempel mammaen :) Men finst jo og nøytrale ting til baby ^_^
 
Det var berre noke som vart sakt pag at folk ikkje vist kjønn til babyen, så då var det ett alternativ og kjøpe noke til for eksempel mammaen :) Men finst jo og nøytrale ting til baby ^_^
Ååå:) ja da skal jeg liste meg stille og rolig ut igjen fra denne tråden:p jeg er jo ikke med på denne runden en gang:p
 
Ønsker meg nøytrale baby ting, lys. blir gla for alt egentli :)

Men vil ikke ha godis:p spiser nok fra før av. Å jeg har ikke hul i ørene.
 
Back
Topp