Ønsketenking om frieri på julaften...

Soffi23

Elsker forumet
Jeg blir helt gal av alle tanker jeg får nå oppi alle gravidhormonene. I sted gråt jeg av tanken på at muligens kjæresten slår på stortromma på julafta... vi har vært sammen i 6 år og fikk første barnet vårt i januar i år. Dette er første jula vi feirer sammen i eget hus, og i tillegg er jeg gravid igjen! Lov å håååpe?!?
 
Så er ikke bare meg som tenker den tanken nei :p
 
Jeg er veldig i tvil, men håperhåper at han tenker på det selv! Det blir første jul uten mamma så jeg gruer meg mye til julen, håper at han kanskje tenker det er en fin måte å gjøre julen fin på i år:rolleyes:
 
Sniker :)
Jeg fikk ring ifjor :) etter EN DEL hinting! Mannfolk må ha det inn med tskje :)
 
Koselig tanke :Heartred
Vi var sammen 9 år før han fridde, da hadde jeg hintet i mange år :hilarious:
Giftet oss i fjor :Heartred
 
Har håpet på ring hvert år, men får aldri vært sammen i 6 år, og venter barn nummer 2. Krysser fingrene for at vi begge får en ring i år ❤️
 
Sniker :)
Vil bare minne på at om man er lei av å vente på et frieri, så går det faktisk ann å gå ned på kne selv ;)
Det gjorde jeg på julaften for 8 år siden :joyful:
 
Sniker :)
Vil bare minne på at om man er lei av å vente på et frieri, så går det faktisk ann å gå ned på kne selv ;)
Det gjorde jeg på julaften for 8 år siden :joyful:
Jeg gikk ned på kne for nesten et år siden:happy:
Kommer aldri til å glemme det lykkelige ansiktsuttrykket han fikk og tårene i øyekroken hans❤
 
Jeg gikk ned på kne for nesten et år siden:happy:
Kommer aldri til å glemme det lykkelige ansiktsuttrykket han fikk og tårene i øyekroken hans❤

Da fikk du en litt bedre respons enn meg :joyful:
Mannen min ble så satt ut at han fikk latteranfall :hilarious:
I øyeblikket trodde jeg at han lo av meg, som om at det var latterlig at jeg fridde og ikke han:hilarious: Men når han fikk summet seg så svarte han ja :Heartred
Og vi har nå vært godt gift i 6år:love7

Må forøvrig legge til at han, 2mnd senere, gikk ned på kne for meg i slottsparken, fikk et ja han også ;):joyful:
 
Det tok mannen min 5 år å fri. Da gikk han ned på kne på 30 års dagen min i Roma :)

Vi giftet oss året etter og har nå vært gift 4.5 år

Hadde jeg fridd hadde han svart nei på trass, for i hans øyne er det mannen som skal fri.
 
Slik ble jeg også når jeg var gravid! Første gangen ville jeg ha ring, hintet frempå å viste han bilde av hvilken ring jeg ville ha! 2 uker etter på var vi på spahelg, og jaggu satt han seg ned på huk me ringen!!

Andre graviditeten (1,5 år etter vi forlovet oss) ville jeg gifte meg, haha! Og pga mye familiedrama, skulle vi gjøre de med kunn de nermeste rundt oss, sa da giftet vi oss 2 mnd etter på!

Spent på hva som skjer denne gangen:facepalm:
 
Jeg ble fridd til lille julaften, perfekt dag å blir fridd til på ❤️
 
Koselig! Håper det blir noen frierier i julen på dette damer :) :Heartred

Vi giftet oss i mai! Et helt fantastisk bryllup! Unner alle å gifte seg og føle på all den kjærligheten :love7
 
Vi snakket sammen om å gifte oss, så jeg visste det kom, men ikke når. :) Fikk et kjempekoselig frieri ute i en park med levende lys. <3 Vet jo ingenting om hvordan mannen din er, men tenker at om du ønsker det veldig, kan det være lurt å hinte litt frempå om det ikke ligger i kortene allerede ;)
 
Enig med hinting. Her fridde han faktisk etter bare litt over 1 år. Men da hadde jeg sendt en link om at det var best å gifte seg før en var 35 år. Han trengte bare et lite tips, så tok han det til seg :Heartbigred
 
Sniker :)
Vil bare minne på at om man er lei av å vente på et frieri, så går det faktisk ann å gå ned på kne selv ;)
Det gjorde jeg på julaften for 8 år siden :joyful:


Haha, ja jeg har jo truet litt med det! «Om ikke du gjør det så gjør jeg det!» da blir han skikkelig provosert, for det skal jo han gjøre! Hahah
Jeg har jo et ønske om å oppleve at han går ned på kne, men om han bruker for lang tid gjør jeg det nok selv. :D Vet jo at han vil være med meg resten av livet, men vil likevel oppleve et frieri og et bryllup :)
 
Enig med hinting. Her fridde han faktisk etter bare litt over 1 år. Men da hadde jeg sendt en link om at det var best å gifte seg før en var 35 år. Han trengte bare et lite tips, så tok han det til seg :Heartbigred
Jeg har hintet ganske lenge, hvertfall 2 år... så begynner å tenke at det sikkert er større sjangs om jeg slutter å mase :D
 
Back
Topp