Ønsket seg rosa prinsessekake, men...

caracara

Forumet er livet
Mamma da. Suppa ønsket seg rosa prinsessekake til selskapet i dag. Vi laget sukkerpasta på fredag, rosa, lilla og hvit. Mislykka, pastaen smuldret som bare det. Fikk trykt ut noen figurer til pynt da. Men, jeg hadde jo kjøpt kakebilde av prinsesser, smarte meg. Men det måtte jo ligge på FLATT underlag. Ikke buet... Så det gikk i dass, ville ikke legge seg nedpå. Hadde heldigvis et lokk med hvit marsipan i nødreserve jeg har som lokk. Sjokoladekake og marsipan, yum!? :p så ble det slik.
Fortalte til den forventningsfulle at mamma ikke fikk til prinsessekake da hun våknet i dag.
Men jeg VIL ha "primpressekake"! :S håper hun ikke vlir altfor skuffa :)

ImageUploadedByBV Forum1361092821.253080.jpg
 
Hehe, er ikke så lett med disse kakene! Noen tryller frem de fineste kakene til barna, blir helt imponert jeg. Selv om det ikke ble prinsessekake, så ble det en søt jentete kake til 3 åringen din :) Håper hun liker den ;)
 
Men den var jo fin, håper hun fortsatt ble fornøyd. Gratulerer med en 3 åring :)
 
Uffda...så kjedelig med mislykka prinsesse-kake! Men jeg synes kaka var veldig fin da :) håper den falt i smak hos prinsessa også :) ønsker dere en fin bursdagsfeiring ;)
 
Kaken ble jo kjempefin!
Jeg skal lage en Lynet McQueen kake til onsdag, gruer meg! Har funnet en fin 'bruksanvisning' på internet men alikevel, ser for meg en million ting som ikke kommer til å gå bra...
Gratulerer med 3åring!
 
primpressekake ja ;P det sier min 3-åring også :D synes kaka var fin jeg, men kansje ikke helt som forventet :p med masse kaffe glir den nok ned med den mixen ^^
 
Kaken ble jo veldig fin da:) har holdt på med mmf til ett års kake i dag selv. Og den var ikke samarbeidsvillig for fem øre i dag. Men ble heldigvis bra til slutt:)
 
Ble veldig fin da, selv om den ikke er rosa :) Lagde krokodillekake som var sjokoladekake med marsipan (er ikke noe glad i mmf og har aldri prøvd sukkerpasta), smakte helt fint det syntes jeg :)
 
Mamma da. Suppa ønsket seg rosa prinsessekake til selskapet i dag. Vi laget sukkerpasta på fredag, rosa, lilla og hvit. Mislykka, pastaen smuldret som bare det. Fikk trykt ut noen figurer til pynt da. Men, jeg hadde jo kjøpt kakebilde av prinsesser, smarte meg. Men det måtte jo ligge på FLATT underlag. Ikke buet... Så det gikk i dass, ville ikke legge seg nedpå. Hadde heldigvis et lokk med hvit marsipan i nødreserve jeg har som lokk. Sjokoladekake og marsipan, yum!? :p så ble det slik.
Fortalte til den forventningsfulle at mamma ikke fikk til prinsessekake da hun våknet i dag.
Men jeg VIL ha "primpressekake"! :S håper hun ikke vlir altfor skuffa :)

Vis vedlegget 4743
Åh, kjenner meg igjen. Jentumgens største ønske til bursdagen neste mnd er prinsesse kake! Hvor fikk du kjøpt sånne kakebilder? Var det pga toppen på kaka var litt buete du ikke fikk de til å sitte fast? I fjor ville hun ha rosa kake og det var lettere. Laget gulrotkake med rosa osteglasur. Ble veldig bra og ho var fornøyd:)
 
Jada, helt ålreit, men kjedelig når det ikke blir som forestilt ;) :)
Kjøpte på helti100.no, men fargene var ganske på bærtur, ikke sånn som på nettsiden. Skikkelig rosa/oransjtoner. Kaka må være helt flat ja, visst, uten hump :)
 
Back
Topp