Ønsket om nummer 2

En tråd i 'Våre dagbøker' startet av Camilla_91, 3 Nov 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Kristinawe Elsker forumet Høsthjerter 2017

Hehe neida, det er vel ikke så fredelig og kosete som jeg ser for meg :p godt å ikke være på jobb da da :)

2. Ruli Forumet er livet VIP Sensommerlykke 2017 * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Hehe. Så sliten som jeg er for tiden, knakk jeg faktisk sammen hos min lege idag :p hadde legetime selv etter hennes time. Så faren tok hjemme hjem og de la seg til å sove, mens jeg var innom min.

Jeg har en alvorlig lavt D vitamin nivå. Alle andre nivå er tipp topp, men d vitamin har rast. Noe som gir meg enorme smerter i kropp og ekstremt utmatta hele tiden. Så sånn sett, veldig greit å være hjemme fra jobb :p vi ble enige om at jeg kunne doble dosen min med d vitamin. For å booste det hele. Og t nye prøver om en måned

3. Krølltopp Glad i forumet Aprilbarna`15

Blir spennende å følge deg!:) Har selv ei på 19mnd hjemme, og er i pp2:)

4. Ruli Forumet er livet VIP Sensommerlykke 2017 * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Så gøy du vil følge :) har du dagbok her inne? :)

Hvor er du i din syklus nå da? Har du troen denne mnd for at det klaffer? :)

5. Ruli Forumet er livet VIP Sensommerlykke 2017 * Fra frø til Juliblomst 2015 *

8dpo idag. Frister å teste, men for tidlig enda.

Ellers måtte jeg hente LJ fra bhg da hun var blitt syk med feber.

Puppene er enda ømme som pokker, men det er vanlig pms symtom hos meg :p ellers kjenner jeg omtrent ingen symptomer :p

6. Krølltopp Glad i forumet Aprilbarna`15

Jeg har dagbok, den heter "augustbaby":)
    Jeg er Indahl på CD 54 og 18 dager over IKM, og fikk mensen i dag. Har bare ventet på at ting skal stabilisere seg. Så nå håper jeg at tanta stikker kjapt avgårde igjen, så kan det prøves :)

7. Ruli Forumet er livet VIP Sensommerlykke 2017 * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Hva betyr CD 54? Kan ikke alle begrepene :p

Håper tanta stikker kjapt :D

8. Moniq Forumet er livet Aprillykke 2016

Woho, heier på deg! :D Krysser fingrene for at det blir spire her snart ;D

9. Ruli Forumet er livet VIP Sensommerlykke 2017 * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Tusen takk :) 9dpo test ble blenda.:p men vet du.. det går faktisl helt fint! jeg fikk drømmejobben på mandag, julebord med min nye jobb på lørdag og det er helt ok om det ikke klaffer :)

10. Moniq Forumet er livet Aprillykke 2016

Bra du tar det så fint :) kanskje vi kan jakte septemberspire sammen da

11. Ruli Forumet er livet VIP Sensommerlykke 2017 * Fra frø til Juliblomst 2015 *

9dpo...

Tok en test før jobb. Blenda. Som jeg nevnte tidligere. For jeg sjekka den vel aldri mer enn rett etter den var tissa på :p

8 timer senere er det rosa strek. Når den har kommet vet jeg ikke .. men den er rosa.

Jeg tok en ny nå. Men utvanna urin. Tissa på jobb kl 2310. Så bare en halvtime siden. Klarte å skvise ut nok til å teste nå.

5 minutt er gått. ...

Jeg ser svak rosa strek...

12. Ruli Forumet er livet VIP Sensommerlykke 2017 * Fra frø til Juliblomst 2015 *

[IMG][IMG]

13. Krølltopp Glad i forumet Aprilbarna`15

Dette er definitivt babystrek!!! Gratulerer :happy093

14. Ruli Forumet er livet VIP Sensommerlykke 2017 * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Jada. Jeg tenker det tar tid. Men tok enda en test imorges, og sval strek etter 5 min. Samme som de to igår. Men regner med det er skyggestrek. Ettersom streken er like sterk/svak på konsentrert som ikke konsentrert urin. Fortsetter å teste, men tipper vi jakter septemberspirer sammen ;)

15. Kristinawe Elsker forumet Høsthjerter 2017

Ser nå ut som babystrek det der :)

16. Ruli Forumet er livet VIP Sensommerlykke 2017 * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Har så følelse det er skyggestrek. Siden streken er like sterk eller svak uansett om det var morgenurin eller kveld (hvorpå jeg hadde tissa halvtime før)

17. Lille Lykke Forumet er livet Himmelbarn

Har du flere tester? Jeg skal dyppe en test i vann etterpå bare for å sjekke om den gir utslag da også.

18. Moniq Forumet er livet Aprillykke 2016

Ser ut som en babystrek det du har fått der :) så en test idag burde være sterkere <3 aldri opplevd å få slik test uten å ha spire på gang :) blir spennende å se!!! :)

19. Ruli Forumet er livet VIP Sensommerlykke 2017 * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Morgen testen var lik som igår kveld. Kanskje jeg tar en ny i morgen tidlig for å se om det er sterkere. :) innbult gravid nå på jobb. Vondt i magen og korsrygg. Og småuggen hele tiden. Hahha :p

20. Ruli Forumet er livet VIP Sensommerlykke 2017 * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Har tatt denne testen forrige mnd og. Og 7dpp. Og 6dpo :p da var de blanke. Men kan prøve ikveld med vann da og. Samme batch med tester brukt hele veien

Del denne siden