Ønsket om nr tre ❤️

Tia_

Andre møte med forumet
Jeg er ganske ny her på forum, og blir veldig fascinert av dagbøkene her inne. Tenkte derfor at jeg skulle prøve på min egen.

Jeg er 32 år og har to helt fantastiske små krabater på 2,5 og 4. Etter siste mann satte jeg inn spiral og nå fant vi ut at vi ville prøve på nr tre før det gikk for lang tid.

Jeg tok ut spiralen i juli og min store overraskelse ble jeg faktisk gravid like etter. Men i september våknet jeg opp med blødning. Jeg har aldri hatt noe problemer i mine tidligere svangerskap så dette var jeg virkelig ikke forberedt på. Mange tanker svirret rundt i hodet og jeg var helt fortvilet. Dagen etter dette skulle jeg i tillegg reise på en venninnetur til syden..

Det ble til at jeg reist, men før flyet dro så fikk jeg en time hos gyn og fikk konstanterer at det ikke var nor tegn til liv. Jeg var jo ikke så langt på vei, men bare følelsen og tomheten jeg satt igjen med var ubeskrivelig... turen ble ikke akkurat det jeg hadde forestilt meg, men godt å lufte hodet.

Etter jeg kom hjem ble jeg og mannen enige om at vi skal fortsette å prøve. Hadde smilefjes på cb eltest 2.oktober så vet ikke egentlig nå jeg kan teste da dette med el og slikt er nytt for meg. Før har jeg bare kjent symptomene og tatt en G test. Men nå føler jeg meg nesten besatt av å få det til igjen.

Så vet ikke når andre har tester etter el?

Etter SA følte jeg meg fin men de siste to ukene har jeg vært fryktelig kvalm og svimmel samt veldig mye magesmerter i den ene siden. Var hos lege i dag og tatt blodprøver og slikt, hun sa at alt så normalt ut, men henviste meg til gyn. Regner med jeg får time der ila uken.

Så det var min lille innledning til en dagbok så får vi se hva dagene bringer.
 
Hei :) håper det klaffer for dere snart igjen, å at spiren sitter denne gangen :) blir spennende å følge dagboken din fremover :)
 
Hei, vil bare ønske deg lykke til! Har mistet selv så vet hvordan den desperate følelsen i ettertid er. Men du har vertfall barn fra før så du vet at kroppen din er i stand til å bære frem liv:) La oss håpe det går fort!
 
Hei, vil bare ønske deg lykke til! Har mistet selv så vet hvordan den desperate følelsen i ettertid er. Men du har vertfall barn fra før så du vet at kroppen din er i stand til å bære frem liv:) La oss håpe det går fort!
Tusen hjertelig takk, veldig godt å høre andre i samme situasjon.❤️
 
Det er ikke så veldig mye nytt på denne fronten. Dagene går med på å kjenne etter symptomer hele dagen, blir helt gal trodde aldri det skulle bli sånn.

Jeg kjenner mensmurringer og det er jo logisk ettersom jeg starter forrige blødning, som var en SA, 10.sept. Prøver å huske hvordan mine andre to svangerskap var og hvordan tegnene var da, men helt ærlig så husker jeg ikke.

Fremdeles også en del stikking i siden som er nytt for meg, så håper ikke det er noe spesielt. Lirer på når jeg skal driste meg til å ta en g.test når jeg vet jeg fikk pos el.test 2.oktober og det enda er litt tidlig

Vold også takk for gode ord og tilbakemelding det varmer ❤️
 
Så trist og høre om at du har mistet, har gjort det selv flere ganger, og det er så forferdelig[emoji173] sender deg gode klemmer
 
Da er heldigvis TR kommet hos meg, har ventet en stund på det nå og da håper jeg inderlig at jeg er inne i normal syklus etter SAen jeg hadde i september.

Kjenner at det gikk mye mer inn på meg enn hva jeg hadde forventet da jeg mistet. Men nå håper jeg at kroppen har fått roet seg og kommer i gang igjen. Gubben er så klart bort til 3,november så er nok ikke mulig å gjøre et forsøk allerede denne måneden, men kanskje neste.

For å prøve å tenke på noe annet har jeg bestemt meg for å sette meg noen nye treningsmål for å få tankene på noe annet. Blir helt overrasket over meg selv på hvor besatt jeg er blitt på å bli gravid igjen, og jeg har aldri stresset med noe slikt tidligere. Derfor tror jeg det er viktig for meg å prøve å fokusere på noe annet!
 
Da er heldigvis TR kommet hos meg, har ventet en stund på det nå og da håper jeg inderlig at jeg er inne i normal syklus etter SAen jeg hadde i september.

Kjenner at det gikk mye mer inn på meg enn hva jeg hadde forventet da jeg mistet. Men nå håper jeg at kroppen har fått roet seg og kommer i gang igjen. Gubben er så klart bort til 3,november så er nok ikke mulig å gjøre et forsøk allerede denne måneden, men kanskje neste.

For å prøve å tenke på noe annet har jeg bestemt meg for å sette meg noen nye treningsmål for å få tankene på noe annet. Blir helt overrasket over meg selv på hvor besatt jeg er blitt på å bli gravid igjen, og jeg har aldri stresset med noe slikt tidligere. Derfor tror jeg det er viktig for meg å prøve å fokusere på noe annet!
Det er grusomt å miste. Jeg var også fast bestemt på at vi skulle prøve igjen med en gang. Jeg mistet i januar, og er fortsatt ikke gravid.
 
Trist å høre at du mistet. Håper at du snart får en liten terminspire :)
 
Har vært stille fra meg en stund. Har vært en del borte og har ikke med meg tlf alltid.

Nå er jeg i alle fall hjemme igjen og begynt med el testing jeg holder pusten hver dag for st den ikke skal bli positiv enda, da gubben ikke kommer hjem før på fredag har testet tre dager og fremdeles negativ. Så det er lov å håpe at det faktisk ikke blir positivt før fredag eller no slikt.

Har hatt mye å gjøre i det siste så har egentlig ikke tenkt så mye på det den siste tiden, men nå begynner følelsene å svinge igjen. Så da får vi se hva tiden bringer ❤️
 
6853DAF1-08AF-4B34-AB26-46B5B0370F75.jpeg
Etter mine beregninger så skulle jeg være ferdig med el akkurat når mannen er hjemme fra jobbreise. Men har testet i 4 dager nå, og det ser ut til at jeg kan ha flaks i følge testen er det ingen el hos meg enda og han kommer hjem imorgen lov å håpe.

Blir aldri klok på syklusen min da jeg aldri har hatt «normal» syklus noen gang...
 
Ja da var det faktisk positiv el test i dag!! Syns det er farlig sent, men som sagt så har jeg aldri hatt regelmessig syklus heller.. så nå er jeg spent på om det går veien denne gangen eller om det er for kort tid til neste syklus...?

Kjente i dag når jeg stod opp at jeg hadde en god del mer utflod enn tl vanlig og stikking i siden. Har ikke reflektert så mye over akkurat denne typen smerte før eller utfloden for den saks skyld, men hadde på følelsen at det ble positiv test i dag. Så når jeg først tok testen og det viste ti streker i dag så vet jeg hvilke tegn jeg skal kjenne etter i allefall 7259F418-8F0E-4559-ACA1-B59FC0261438.jpeg

Men jeg er litt forvirret over når jeg faktisk har el etter en positiv el test, det er så mye rart som står. Ut i fra vedlegget i pakken til testen så skal det altså skje il 24-48 timer etter denne testen er positiv? Hvis noen vet så er jeg takknemlig for svar ❤️
 
Hadde helt utrolige stikkinger i siden i går, og ekstreme mengder med utflod. Har aldri opplevde dette før jeg hadde SA. Kroppen er ikke helt det samme som den var enda så får vare se hva som skjer i dagene fremover.

Ny el test i går og da var den negativ. Men som jeg har nevnt tidligere så syns jeg el kommer merkelig sent denne perioden.
 
Hadde helt utrolige stikkinger i siden i går, og ekstreme mengder med utflod. Har aldri opplevde dette før jeg hadde SA. Kroppen er ikke helt det samme som den var enda så får vare se hva som skjer i dagene fremover.

Ny el test i går og da var den negativ. Men som jeg har nevnt tidligere så syns jeg el kommer merkelig sent denne perioden.

Høres veldig lovende ut!!!
 
Stille fra denne kanten her, men lite oppdateringer. Lurer på om jeg skal teste i det hele tatt før om to uker. De fleste sier det er viktig å ikke teste for tidlig heller, så da er det vel bare p vente på TR. Enten kommer hun, eller så uteblir hun
 
Back
Topp